«Powrót

Nadzor inwestorski nad realizacja zadania pn.: Remont toalet w Dolnoslaskim Urzedzie Celno – Skarbowym we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej.

Nadzor inwestorski nad realizacja zadania pn.: Remont toalet w Dolnoslaskim Urzedzie Celno – Skarbowym we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej.

Nadzor inwestorski nad realizacja zadania pn.: Remont toalet w Dolnoslaskim Urzedzie Celno – Skarbowym we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej.

ZAPROSZENIE

 

Do złożenia propozycji cenowej na nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: Remont toalet w Dolnośląskim Urzędzie Celno – Skarbowym we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej

 

Nr sprawy : 0201-ILN.261.21.2020

 

1.  Nazwa Zamawiającego :

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu

ul. Powstańców Śląskich 24,26  53-333 Wrocław

www.dolnoslaskie.kas.gov.pl

2. Opis przedmiotu zamówienia

1) Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą : Remont toalet w Dolnośląskim Urzędzie Celno – Skarbowym we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej, w branżach:

1.  roboty budowlane,

2.  roboty sanitarne,

3.  roboty elektryczne.

2) Szczegółowy zakres obowiązków pełnienia wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacja zadania pn.:  Remont toalet w Dolnośląskim Urzędzie Celno – Skarbowym we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej, określony został w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2do Zaproszenia.

3) Dokumentację dot. zadania :  Remont toalet w Dolnośląskim Urzędzie Celno – Skarbowym we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej, dostępna jest na stronie Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu w zakładce Ogłoszenia/zamówienia publiczne /Zamówienia publiczne powyżej 30 tys. Euro,

4) Ze względu na brak zidentyfikowanych czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( Dz. U. z 2019 r. poz.1040 ze zm.), Zamawiający nie formułuje wymogu zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.

5) Zamawiający, żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.

3.  Termin realizacji umowy.

1) Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru inwestorskiego w terminie od dnia podpisania umowy o wykonanie robót budowlanych z wykonawcą wybranym w odrębnym postepowaniu, do dnia zakończenia realizacji umowy o roboty budowlane, rozumianej jako odbiór wszelkich robót budowlanych i całkowite rozliczenia z wykonawcą robót budowlanych, w tym także uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi przewidzianych w umowie na roboty budowlane.

2) Zamawiający planuje zakończenia realizacji umowy o wykonanie roboty budowlanej w terminie do 30.11.2020 r.

3) Minimalny okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane wynosi – 5 lat (lub więcej, zgodnie z ofertą wykonawcy robót budowlanych) i biegnie od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń.

4.   Kod CPV

71247000-1  - nadzór nad robotami budowlanymi.

5.  Miejsce realizacji zamówienia.

Odział Celny we Wrocławiu, ul. Karmelkowa 31, 52-437 Wrocław.

6.  Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

a) Inspektorem branży konstrukcyjno-budowlanejposiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wpisanym na listę właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającym wyższe wykształcenie i minimum 3- letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej,

b) Inspektorem branży sanitarnej posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży sanitarnej, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,  wpisanym na listę właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającym wyższe wykształcenie i minimum 3- letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży ,

c) Inspektorem branży elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń  wpisanym na listę właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającym wyższe wykształcenie i minimum 3- letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej.

Uwaga!

Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wyżej wskazanych funkcji, pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich wymaganych warunków dla poszczególnych funkcji. Zamawiający wymaga, aby inspektor branży konstrukcyjno-budowlanej pełnił funkcję wiodącego inspektora nadzoru ( koordynatora prac) nad realizacją zamówienia po stronie wykonawcy. Koordynator będzie osoba, z którą Zamawiający będzie się kontaktował we wszelkich sprawach związanych z realizacją umowy.

Najpóźniej w dniu podpisania umowy wykonawca zobowiązany będzie do:

- przedstawienia dowodu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Jeżeli wykonawca nie dostarczy powyższych dokumentów, zamawiający potraktuje to jako uchylanie się Wykonawcy od podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie i dokona wyboru najkorzystniejszej ofert spośród pozostałych ofert.

7.  Kryteria oceny ofert. Informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert.

 

Kryterium wyboru: cena brutto ofert (C)

 

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie usługi – 100%

Sposób przyznawania punktacji:

C=(Cmin : Cb) x 100 x 100%

Gdzie:

C min – najniższa cena brutto ofert ( wg złożonych ofert),

Cb – cena brutto badanej oferty,

100 – wskaźnik stały ,

100% procentowe znaczenie tego kryterium:

W tym kryterium Wykonawca może uzyskać max. 100 punktów.

Wszystkie oceny w tym kryterium będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

8. Termin składania ofert: 11.05.2020 r. do godz. 10.00

 

9. Miejsce i sposób składania ofert.

 

1) Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej na adres: lukasz.kuc@mf.gov.pl do dnia 11.05.2020 r. o godzinie 10.00.

2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy elektronicznej w postaci czytelnego skanu.

3) Oferta, oświadczenia oraz dokumenty wystawione przez Wykonawcę muszą być podpisane przez Wykonawcę albo osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

 

10. Osoby do kontaktów.

Łukasz Kuc , e-mail : lukasz.kuc@mf.gov.pl nr tel. 71 36 52 452.

 

1.  Informacje na temat zakresu wykluczenia wykonawcy i odrzucenia ofert.

1) Z Postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy:

a) Wykonawcę , który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu,

2) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, która zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, w szczególności Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

W celu ustalenia czy złożona oferta zawiera rażąco niską  cenę Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień (w tym złożenie dowodów) w zakresie możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień do Wykonawców, których zaoferowana cena budzi wątpliwości lub których cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług lub średnie arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.

3) Oferta złożona po terminie składania ofert będzie podlegać odrzucenie. 

12. Określenie warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy.

Warunki zmiany umowy zostały określone wProjekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Zaproszenia.

13.  Inne postanowienia

Zamawiający informuje, że nie przewiduje :

a) możliwości składania ofert częściowych ,

b) możliwości składania ofert wariantowych .

14. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.

Klauzula informacyjna Dyrektora Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu dostępna jest na stronie: https://www.dolnoslaskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-we-wroclawiu/organizacja/ochrona-danych-osobowych

15. Załączniki.

1) Załącznik nr 1 do Zaproszenia – Formularz ofertowy,

2) Załącznik nr 2 do Zaproszenia – Projekt umowy

 

Pliki do pobrania

Rejestr zmian