ZAPROSZENIE
Do złożenia propozycji cenowej na nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: Remont toalet w Dolnośląskim Urzędzie Celno – Skarbowym we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej
Nr sprawy : 0201-ILN.261.21.2020
1. Nazwa Zamawiającego :
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 24,26 53-333 Wrocław
2. Opis przedmiotu zamówienia
1) Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą : Remont toalet w Dolnośląskim Urzędzie Celno – Skarbowym we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej, w branżach:
1. roboty budowlane,
2. roboty sanitarne,
3. roboty elektryczne.
2) Szczegółowy zakres obowiązków pełnienia wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacja zadania pn.: Remont toalet w Dolnośląskim Urzędzie Celno – Skarbowym we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej, określony został w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2do Zaproszenia.
3) Dokumentację dot. zadania : Remont toalet w Dolnośląskim Urzędzie Celno – Skarbowym we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej, dostępna jest na stronie Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu w zakładce Ogłoszenia/zamówienia publiczne /Zamówienia publiczne powyżej 30 tys. Euro,
4) Ze względu na brak zidentyfikowanych czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( Dz. U. z 2019 r. poz.1040 ze zm.), Zamawiający nie formułuje wymogu zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
5) Zamawiający, żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
3. Termin realizacji umowy.
1) Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru inwestorskiego w terminie od dnia podpisania umowy o wykonanie robót budowlanych z wykonawcą wybranym w odrębnym postepowaniu, do dnia zakończenia realizacji umowy o roboty budowlane, rozumianej jako odbiór wszelkich robót budowlanych i całkowite rozliczenia z wykonawcą robót budowlanych, w tym także uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi przewidzianych w umowie na roboty budowlane.
2) Zamawiający planuje zakończenia realizacji umowy o wykonanie roboty budowlanej w terminie do 30.11.2020 r.
3) Minimalny okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane wynosi – 5 lat (lub więcej, zgodnie z ofertą wykonawcy robót budowlanych) i biegnie od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń.
4. Kod CPV
71247000-1 - nadzór nad robotami budowlanymi.
5. Miejsce realizacji zamówienia.
Odział Celny we Wrocławiu, ul. Karmelkowa 31, 52-437 Wrocław.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a) Inspektorem branży konstrukcyjno-budowlanejposiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wpisanym na listę właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającym wyższe wykształcenie i minimum 3- letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej,
b) Inspektorem branży sanitarnej posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży sanitarnej, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wpisanym na listę właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającym wyższe wykształcenie i minimum 3- letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży ,
c) Inspektorem branży elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wpisanym na listę właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającym wyższe wykształcenie i minimum 3- letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej.
Uwaga!
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wyżej wskazanych funkcji, pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich wymaganych warunków dla poszczególnych funkcji. Zamawiający wymaga, aby inspektor branży konstrukcyjno-budowlanej pełnił funkcję wiodącego inspektora nadzoru ( koordynatora prac) nad realizacją zamówienia po stronie wykonawcy. Koordynator będzie osoba, z którą Zamawiający będzie się kontaktował we wszelkich sprawach związanych z realizacją umowy.
Najpóźniej w dniu podpisania umowy wykonawca zobowiązany będzie do:
- przedstawienia dowodu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Jeżeli wykonawca nie dostarczy powyższych dokumentów, zamawiający potraktuje to jako uchylanie się Wykonawcy od podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie i dokona wyboru najkorzystniejszej ofert spośród pozostałych ofert.
7. Kryteria oceny ofert. Informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert.
Kryterium wyboru: cena brutto ofert (C)
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie usługi – 100%
Sposób przyznawania punktacji:
C=(Cmin : Cb) x 100 x 100%
Gdzie:
C min – najniższa cena brutto ofert ( wg złożonych ofert),
Cb – cena brutto badanej oferty,
100 – wskaźnik stały ,
100% procentowe znaczenie tego kryterium:
W tym kryterium Wykonawca może uzyskać max. 100 punktów.
Wszystkie oceny w tym kryterium będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8. Termin składania ofert: 11.05.2020 r. do godz. 10.00
9. Miejsce i sposób składania ofert.
1) Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej na adres: lukasz.kuc@mf.gov.pl do dnia 11.05.2020 r. o godzinie 10.00.
2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy elektronicznej w postaci czytelnego skanu.
3) Oferta, oświadczenia oraz dokumenty wystawione przez Wykonawcę muszą być podpisane przez Wykonawcę albo osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
10. Osoby do kontaktów.
Łukasz Kuc , e-mail : lukasz.kuc@mf.gov.pl nr tel. 71 36 52 452.
1. Informacje na temat zakresu wykluczenia wykonawcy i odrzucenia ofert.
1) Z Postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy:
a) Wykonawcę , który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu,
2) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, która zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, w szczególności Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
W celu ustalenia czy złożona oferta zawiera rażąco niską cenę Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień (w tym złożenie dowodów) w zakresie możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień do Wykonawców, których zaoferowana cena budzi wątpliwości lub których cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług lub średnie arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
3) Oferta złożona po terminie składania ofert będzie podlegać odrzucenie.
12. Określenie warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy.
Warunki zmiany umowy zostały określone wProjekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Zaproszenia.
13. Inne postanowienia
Zamawiający informuje, że nie przewiduje :
a) możliwości składania ofert częściowych ,
b) możliwości składania ofert wariantowych .
14. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Klauzula informacyjna Dyrektora Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu dostępna jest na stronie: https://www.dolnoslaskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-we-wroclawiu/organizacja/ochrona-danych-osobowych
15. Załączniki.
1) Załącznik nr 1 do Zaproszenia – Formularz ofertowy,
2) Załącznik nr 2 do Zaproszenia – Projekt umowy