Numer sprawy: 0201-ILN.261.3.2019
Postępowanie zakończone.
Nazwa zadania: nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku Urzędu Skarbowego w Świdnicy
Termin składania ofert: 08.02.2019 r. do godz. 10.00.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 24, 26; 53-333 Wrocław w kancelarii (parter, pokój nr 5).
1. Opis przedmiotu zamówienia
1) Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: Termomodernizacja budynku Urzędu Skarbowego w Świdnicy przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1-3, w branżach:
1. roboty budowlane (wymiana rur spustowych, parapetów, drzwi i okien, ocieplenie ścian, stropów),
2. roboty instalacyjne – wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą grzejników c.o.,
a w szczególności:
a) docieplenie ścian zewnętrznych budynku, stropu nad poddaszem, ocieplenie połaci dachowej,
b) wymianę stolarki okiennej, parapetów i drzwi zewnętrznych,
c) wymianę instalacji centralnego ogrzewania, kotła i grzejników,
d) wymianę instalacji odgromowej.
2) Szczegółowy zakres obowiązków pełnienia wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: termomodernizacja budynku Urzędu Skarbowego w Świdnicy, określony został w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Zaproszenia.
3) Dokumentację dot. zadania: Termomodernizacja budynku Urzędu Skarbowego w Świdnicy, dostępna jest na stronie Izby Administracji Skarbowej w zakładce Ogłoszenia /Zamówienia publiczne/Zamówienia publiczne powyżej 30 tys. Euro,
link: http://www.dolnoslaskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-we-wroclawiu/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur/-/asset_publisher/8ngW/content/termomodernizacja-budynku-urzedu-skarbowego-w-swidnicy?redirect=http%3A%2F%2Fwww.dolnoslaskie.kas.gov.pl%2Fizba-administracji-skarbowej-we-wroclawiu%2Fogloszenia%2Fzamowienia-publiczne%2Fzamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_8ngW%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-2%26p_p_col_count%3D1#p_p_id_101_INSTANCE_8ngW_
4) Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków UE w ramach projektu „Termomodernizacja budynków Urzędów Skarbowych na terenie województwa dolnośląskiego"POIS.01.03.01-00-0030/16w ramach poddziałania 1.3.1 oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
5) Ze względu na brak zidentyfikowanych czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), Zamawiający nie formułuje wymogu zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
6) Zamawiający, żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
2. Termin realizacji umowy
1) Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru inwestorskiego w terminieod dnia podpisania umowy o wykonanie robót budowlanych z wykonawcą wybranym w odrębnym postępowaniu, do dnia zakończenia realizacji umowy o roboty budowlane, rozumianej jako odbiór wszelkich robót budowlanych i całkowite rozliczenie z wykonawcą robót budowlanych, w tym także uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi przewidzianych w umowie na roboty budowlane.
2) Zamawiający planuje zakończenie realizacji umowy o wykonanie roboty budowlanej w terminie do 20.11.2019 r.
3) Minimalny okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane wynosi: - 5 lat (lub więcej, zgodnie z ofertą Wykonawcy robót budowlanych) i biegnie od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń.
3. Miejsce realizacji zamówienia
Urząd Skarbowy w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1-3, 58-300 Świdnica, woj. dolnośląskie.
4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a) inspektorem branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wpisanym na listę właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającym wyższe wykształcenie i minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej,
b) inspektorem branży sanitarnej posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży sanitarnej, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wpisanym na listę właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającym wykształcenie wyższe i minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej.
Uwaga!
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wyżej wskazanych funkcji, pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich wymaganych warunków dla poszczególnych funkcji.Zamawiający wymaga, aby inspektor branży konstrukcyjno-budowlanej pełnił funkcję wiodącego inspektora nadzoru (koordynatora prac) nad realizacja zamówienia po stronie Wykonawcy. Koordynator będzie osobą, z którą Zamawiający będzie się kontaktował we wszelkich sprawach związanych z realizacją umowy.
W celu potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą:
Oświadczenia wskazującego osoby pełniące funkcję inspektora nadzoru w dwóch branżach - na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Zaproszenia.
Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do:
- przedstawienia dowodu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- dostarczenia Zamawiającemu kopii dokumentów potwierdzających podstawę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno – budowlanej i inspektora nadzoru branży sanitarnej wskazanych w ofercie Wykonawcy,
- przekazania Zamawiającemu kopii polis ubezpieczeniowych od odpowiedzialności cywilnej o wartości określonej w § 6 ust. 5 Projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do Zaproszenia wraz z kopią dowodów opłacenia składki ubezpieczeniowej.
Jeżeli Wykonawca nie dostarczy powyższych dokumentów, Zamawiający potraktuje to jako uchylanie się Wykonawcy od podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert.
5. Kryteria oceny ofert. Informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert.
Kryterium wyboru :cena brutto oferty (C)
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie usługi – 100 %
Sposób przyznawania punktacji:
C = (Cmin : Cb) x 100 x 100%
gdzie:
Cmin - najniższa cena brutto oferty (wg złożonych ofert),
Cb - cena brutto badanej oferty,
100 - wskaźnik stały,
100% - procentowe znaczenie tego kryterium;
W tym kryterium Wykonawca może uzyskać max. 100 punktów.
Wszystkie oceny w tym kryterium będą wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Sporządzanie i otwarcie ofert:
1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej w postaci wydruku komputerowego, maszynopisu lub czytelnego pisma odręcznego.
2) Ofertę należy sporządzić na Formularzu oferty wraz z ofertą należy złożyć Oświadczenie wskazujące osoby pełniące funkcję inspektora nadzoru, Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym (zgodnie z załącznikami nr 1, 3, 4 do Zaproszenia).
3) Oferta, oświadczenia oraz dokumenty wystawione przez Wykonawcę muszą być podpisane przez Wykonawcę albo osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
4) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz zatytułowanej:
„Oferta na Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku Urzędu Skarbowego w Świdnicy
Nie otwierać przed 08.02.2019 r. godz. 10.15"
5) Oferty zostaną otwarte dnia 08.02.2019 r. o godzinie 10.15 w siedzibie Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 24, 26; 53-333 Wrocław; pokój nr 25.
7. Informacje na temat zakresu wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
1) Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy:
a) Wykonawcę, który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu,
b) Wykonawcę, który będzie powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym (Beneficjentem) lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego (Beneficjenta) czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, która zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, w szczególności Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
W celu ustalenia czy złożona oferta zawiera rażąco niską cenę Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień (w tym złożenie dowodów) w zakresie możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień do Wykonawców, których zaoferowana cena budzi wątpliwości lub których cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
3) Oferta złożona po terminie składania ofert będzie podlegać odrzuceniu.
8. Określenie warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy.
Warunki zmiany umowy zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Zaproszenia.
9. Inne postanowienia
Zamawiający informuje, że nie przewiduje:
a) możliwości składania ofert częściowych,
b) możliwości składania ofert wariantowych.
10. Kod CPV
71247000-1 - nadzór nad robotami budowlanymi