ZAPROSZENIE
do złożenia propozycji cenowej do zamówienia o wartości nie przekraczającej równowartości 30.000 EURO zgodnie z art. 4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018r., poz. 1986 ) Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu zwraca się z prośbą do potencjalnych Wykonawców o przedstawienie propozycji cenowej zgodnie z niniejszym zaproszeniem.
1. Nazwa zadania: „Remont centralnego ogrzewania w pomieszczeniach Sali obsługi podatnika i ochrony, Urzędu Skarbowego Wrocław Stare Miasto ul. Inowrocławska 4".
2.Termin realizacji zamówienia : 1 miesiąc zlecenia wykonania robót .
3. Szczegóły zamówienia określa załącznik nr 3 – zakres prac remontowych.
4. Kryterium wyboru: najniższa cena brutto za wykonanie usługi – 100%.
5. Propozycja ofertowa ma zawierać następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik nr 1;
- podpisana „Klauzula informacyjna" – załącznik nr 2
6. Termin złożenia propozycji cenowej: propozycję cenową należy złożyć/przesłać w zamkniętej kopercie w terminie do dnia: 10.07. 2019r. do godziny: 10:00.
7. Miejsce złożenia propozycji cenowej: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu, ul. Powstańców Śl. 24, 26, 53-333 Wrocław, pokój nr 5 (kancelaria) z dopiskiem: „Remont centralnego ogrzewania w pomieszczeniach Sali obsługi podatnika i ochrony, Urzędu Skarbowego Wrocław Stare Miasto ul. Inowrocławska 4 ". - Nie otwierać przed: 10.07. 2019 r., godz. 10:00.
8. Osobą uprawnioną do kontaktów ze zleceniobiorcami jest: Tadeusz Ignaszewski, tel. 71/ 365 24 48
9. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej przed terminem składania propozycji cenowej . Termin wizji należy uzgadniać z przedstawicielem Urzędu Skarbowego Wrocław Fabryczna – Panią Elżbietą Weretelnik nr tel. 71/ 786 67 22. Wszystkie konsekwencje wynikające z niedopełnienia czynności, o której mowa powyżej obciążają Wykonawcę.
10. Załączniki:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1
- Klauzula informacyjna – załącznik nr 2
- Zakres prac przewidzianych do wykonania – załącznik nr 3