Nr postępowania: 0201-ILZ.260.7.2024
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług ochrony osób i mienia na rzecz Zamawiającego oraz podległych jednostek, w obiektach zlokalizowanych na terenie województwa dolnośląskiego, wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia dla części od 1 do 4 (załącznik od nr 2.1 do 2.4 do SWZ). Obiekty wskazane w postępowaniu nie podlegają obowiązkowej ochronie.
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części:
- część 1 - Usługa ochrony osób i mienia w 21 obiektach,
- część 2 - Usługa ochrony osób i mienia w 9 obiektach,
- część 3 - Usługa ochrony osób i mienia w 8 obiektach,
- część 4 - Usługa ochrony osób i mienia w 10 obiektach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w opisie przedmiotu zamówienia dla danej części, tj. w załącznikach od nr 2.1 do 2.4 do SWZ oraz w Projekcie umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
Link do postępowania:
https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/pn/ias-wroclaw/demand/notice/public/125146/details
Termin:
- składania ofert: 22.04.2024 r. do godziny 09:00.
- otwarcia ofert: 22.04.2024 r. godz. 9:30
Postępowanie aktualne.
Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu przetargowym, mają możliwość pobrania instrukcji korzystania z platformy zakupowej (plik pn. Instrukcja dla Wykonawcy.pdf), znajdującej się w zakładce: "Regulacje i procedury procesu zakupowego" na platformie, pod adresem https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/. Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty w postępowaniu unijnym musi posiadać aktywne konto na Portalu oneplace.marketplanet.pl. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl/.
Uwaga! Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożeniem ofert, komunikacją z Zamawiającym za pośrednictwem konta, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet e-mail: oneplace@marketplanet.pl.