Nr postępowania: 0201-ILZ.260.31.2023
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zdalnego udostępniania systemu obsługi automatycznego przesyłania wiadomości SMS oraz usługa wspierająca zarządzanie przesyłania wiadomości SMS z systemów e-Urząd Skarbowy, Rezerwacja wizyty w urzędzie skarbowym i innych systemów centralnych.
2. Zamawiający, wymaga, aby w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca m. in.: udostępnił Zamawiającemu usługę umożliwiającą masowe wysyłanie - maksymalnie do 4 600 000 (słownie: cztery miliony sześćset tysięcy) SMS-ów, wysyłanie komunikatów będących wiadomościami tekstowymi SMS z systemów informatycznych Zamawiającego, zwanego dalej Systemem, do odbiorców w ramach wszystkich sieci komórkowych na terenie Polski, zgodnie z poniższą definicją:
a) SMS standardowy – wiadomość tekstowa SMS z własnym polem nadawcy wysłana do operatorów sieci komórkowych w ciągu maks. 30 sek.
b) SMS priorytetowy (autoryzacyjny) – wiadomość SMS z własnym polem nadawcy wysłana do operatorów sieci komórkowych w ciągu maks. 5 sek. Liczba SMS-ów priorytetowych stanowić będzie maksymalnie 50% wszystkich wysyłanych SMS-ów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.
4. W ramach realizacji umowy Zamawiający, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji:
1) Opcja będzie polegać na zwiększeniu zamówienia podstawowego o maksymalnie 2 300 000 SMS-ów (słownie: dwa miliony trzysta tysięcy), po cenie netto za 1 SMS-a wskazanej w ofercie Wykonawcy jak dla zamówienia podstawowego.
2) Skorzystanie z opcji może nastąpić jednorazowo lub wielokrotnie, z tym że każdorazowo Zamawiający pisemnie zawiadomi Wykonawcę o realizacji opcji, wskazując jaką ilość SMS-ów przewiduje wysłać.
3) Uruchomienie opcji nastąpi w terminie do 2 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy pisemnego zawiadomienia, o którym mowa w pkt 2).
4) Opcja będzie realizowana na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
5) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta z opcji, bądź nie wykorzysta opcji w całości. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
Link do postępowania:
https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/pn/ias-wroclaw/demand/notice/public/114849/details
Nowy termin składania ofert: 5.12.2023 r. do godziny 09:00.
Postępowanie zakończone.
Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu przetargowym, mają możliwość pobrania instrukcji korzystania z platformy zakupowej (plik pn. Instrukcja dla Wykonawcy.pdf), znajdującej się w zakładce: "Regulacje i procedury procesu zakupowego" na platformie, pod adresem https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/. Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty w postępowaniu unijnym musi posiadać aktywne konto na Portalu oneplace.marketplanet.pl. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl/. Uwaga! Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: - podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub - kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub - jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożeniem ofert, komunikacją z Zamawiającym za pośrednictwem konta, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet e-mail: oneplace@marketplanet.pl.