Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zdalnego udostępniania systemu obsługi automatycznego przesyłania wiadomości SMS oraz usługę wspierającą zarządzanie przesyłania wiadomości SMS z systemów e-Urząd Skarbowy, Rezerwacja wizyty w urzędzie skarbowym i innych systemów centralnych oraz dla usług związanych z Projektem CRM.
2. Zamawiający, wymaga, aby w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca m. in.: udostępnił Zamawiającemu usługę umożliwiającą masowe wysyłanie - maksymalnie do 15 590 000 (słownie: piętnaście milionów pięćset dziewięćdziesiąt tysięcy) SMS-ów, wysyłanie komunikatów będących wiadomościami tekstowymi SMS z systemów informatycznych Zamawiającego, zwanego dalej Systemem, do odbiorców w ramach wszystkich sieci komórkowych na terenie Polski, zgodnie z poniższą definicją:
a) SMS standardowy – wiadomość tekstowa SMS z własnym polem nadawcy wysłana do operatorów sieci komórkowych w ciągu maks. 30 sek.
b) SMS priorytetowy (autoryzacyjny) – wiadomość SMS z własnym polem nadawcy wysłana do operatorów sieci komórkowych w ciągu maks. 5 sek.
Liczba SMS-ów priorytetowych stanowić będzie maksymalnie 30% wszystkich wysyłanych SMS-ów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).
3. Szacowana, minimalna i gwarantowana dla Wykonawcy ilość wysłanych SMSów w ramach miesięcznego abonamentu do wszystkich sieci komórkowych na terenie Polski w miesiącu będzie wynosić: 16 000 SMS-ów.
Postępowanie zakończone.
Ogłoszenie o zamówieniu: 2022/S 165-469202
Data publikacji ogłoszenia: 29.08.2022 r.
Numer postępowania: 0201-ILZ.260.29.2022
Termin składania ofert: 23.09.2022 r. do godz.09:00
Data otwarcia ofert: 23.09.2022 r. godz. 09:30
Postępowanie prowadzone jest na Platformie zakupowej Marketplanet.
Link do postępowania:
https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/pn/ias-wroclaw/demand/notice/public/70769/details
Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu, mają możliwość pobrania instrukcji korzystania z Platformy zakupowej (plik pn. Instrukcja dla Wykonawcy.pdf), znajdującej się w zakładce: "Regulacje i procedury procesu zakupowego" na Platformie. Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty w postępowaniu musi posiadać aktywne konto na Portalu oneplace.marketplanet.pl. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl/.
Uwaga! Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożeniem ofert, komunikacją z Zamawiającym za pośrednictwem konta, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet e-mail: oneplace@marketplanet.pl.