«Powrót

Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu

Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu

Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu

Nr postępowania: 0201-ILZ.260.24.2023

Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników, funkcjonariuszy, Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu, emerytów/rencistów, dzieci (korzystających wyłącznie z obiektów basenowych) oraz osób towarzyszących w ramach miesięcznego abonamentu.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III SWZ.

3. W ramach realizacji zamówienia, Zamawiający, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji.

1) Opcja będzie polegać na zwiększeniu zamówienia do 100 % wartości zamówienia podstawowego.

2) Opcja będzie realizowana na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe oraz po cenach miesięcznych abonamentów wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu oferty.

3) Warunkiem skorzystania z opcji będzie złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z opcji w terminie do końca miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym nastąpi przekroczenie wartości zamówienia podstawowego.

4) W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

 

Link do postępowania:

https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/pn/ias-wroclaw/demand/notice/public/108561/details

 

Uwaga zmiana terminu skladania ofert.

Nowy termin składania ofert: 25.10.2023 r. do godziny 09:00.

 

Postępowanie zakończone.

 

Uwaga! Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: - podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub - kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub - jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożeniem ofert, komunikacją z Zamawiającym za pośrednictwem konta, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet e-mail: oneplace@marketplanet.pl.

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 11.10.2023 Data publikacji: 11.10.2023 12:47 Data ostatniej modyfikacji: 08.12.2023 07:43
Autor: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu Osoba publikująca: Małgorzata Gołębicka Osoba modyfikująca: Małgorzata Gołębicka
Rejestr zmian