«Powrót

Przebudowa sieci LAN w budynku Urzędu Skarbowego w Świdnicy

Przebudowa sieci LAN w budynku Urzędu Skarbowego w Świdnicy

Przebudowa sieci LAN w budynku Urzędu Skarbowego w Świdnicy

Nr postępowania: 0201-ILZ.260.21.2021 

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę sieci LAN wraz z instalacją telefonii stacjonarnej w budynku Urzędu Skarbowego w Świdnicy przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1/3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej opracowanej przez Biuro Projektowe mydir.pl Company sp. z o.o.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa komplet dokumentacji projektowo-technicznej (Załącznik nr 2 do SWZ), Specyfikacja Warunków Zamówienia oraz postanowienia zawarte w Projekcie umowy Załącznik nr 7 do SWZ.

 

Link do postępowania:

https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/pn/ias-wroclaw/demand/notice/public/34372/details

 

 

Termin składania ofert:  05.08.2021 r. do godziny 09:00.

 

Postępowanie zakończone.

 

Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu przetargowym, mają możliwość pobrania instrukcji korzystania z platformy zakupowej (plik pn. Instrukcja dla Wykonawcy.pdf), znajdującej się w zakładce: "Regulacje i procedury procesu zakupowego" na platformie, pod adresem https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/. Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty w postępowaniu unijnym musi posiadać aktywne konto na Portalu oneplace.marketplanet.pl. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl/. Uwaga! Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożeniem ofert, komunikacją z Zamawiającym za pośrednictwem konta, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet e-mail: oneplace@marketplanet.pl.

 

 

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 19.07.2021 Data publikacji: 19.07.2021 13:39 Data ostatniej modyfikacji: 09.09.2021 11:03
Autor: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu Osoba publikująca: Małgorzata Gołębicka Osoba modyfikująca: Małgorzata Gołębicka
Rejestr zmian