«Powrót

Dostawa lekkiego oleju opałowego na potrzeby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu

Dostawa lekkiego oleju opałowego na potrzeby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu

Dostawa lekkiego oleju opałowego na potrzeby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu

Nr postępowania: 0201-ILZ.260.32.2021 

 

Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż wraz z dostawą lekkiego oleju opałowego do celów grzewczych w szacunkowej ilości 150 m3 do kotłowni użytkowanych przez Izbę Administracji Skarbowej we Wrocławiu.
  2. Zamawiający wskazuje poniżej miejsca dostaw lekkiego oleju opałowego oraz pojemności kotłowni: 1) obiekt przy ul. Karmelkowej 31 we Wrocławiu – 10 000 litrów, 2) obiekt przy ul. Kościuszki 127 we Wrocławiu – 5 500 litrów, 3) obiekt przy ul. Pątnowskiej 50 w Legnicy – 20 000 litrów, 4) obiekt przy ul. Ludowej 63 w Wałbrzychu – 6 000 litrów, 5) obiekt przy ul. Kolejowej 23 w Nowej Rudzie – 6 000 litrów.

 

Link do postępowania:

https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/pn/ias-wroclaw/demand/notice/public/44717/details

 

Termin składania ofert:  19.11.2021 r. do godziny 09:00.

 

Postępowanie zakończone.

 

Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu przetargowym, mają możliwość pobrania instrukcji korzystania z platformy zakupowej (plik pn. Instrukcja dla Wykonawcy.pdf), znajdującej się w zakładce: "Regulacje i procedury procesu zakupowego" na platformie, pod adresem https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/. Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty w postępowaniu unijnym musi posiadać aktywne konto na Portalu oneplace.marketplanet.pl. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl/. Uwaga! Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożeniem ofert, komunikacją z Zamawiającym za pośrednictwem konta, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet e-mail: oneplace@marketplanet.pl.

 

 

 

 

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 10.11.2021 Data publikacji: 10.11.2021 14:36 Data ostatniej modyfikacji: 04.01.2022 12:22
Autor: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu Osoba publikująca: Małgorzata Gołębicka Osoba modyfikująca: Małgorzata Gołębicka
Rejestr zmian