Nr postępowania: 0201-ILZ.260.12.2022
Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu.
- Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części:
- część I zamówienia - Skaner A4 - 57 sztuk,
- część II zamówienia- drukarka kodów kreskowych – 18 szt. wraz z materiałami eksploatacyjnymi do każdego urządzenia,
- część III zamówienia - czytnik kodów kreskowych – 31 sztuk.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III SWZ.
4. Zamawiający zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji. Opcja będzie realizowana na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe i obejmować będzie dostawę maksymalnie do:
- 11 szt. skanerów – część I zamówienia,
- 5 szt. drukarek kodów kreskowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi do każdego urządzenia – część II zamówienia,
- 8 szt. czytników kodów kreskowych – część III zamówienia,
po cenie jednostkowej brutto urządzenia biurowego wskazanej przez Wykonawcęw Formularzu ofertowym dla zamówienia podstawowego.
Link do postępowania:
https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/pn/ias-wroclaw/demand/notice/public/58473/details
Termin składania ofert: 6.05.2022 r. do godziny 09:00.
Uwaga! Nowy termin składania ofert: do dnia 10.05.2022 r. do godziny 09:00.
Postępowanie zakończone.
Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu przetargowym, mają możliwość pobrania instrukcji korzystania z platformy zakupowej (plik pn. Instrukcja dla Wykonawcy.pdf), znajdującej się w zakładce: "Regulacje i procedury procesu zakupowego" na platformie, pod adresem https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/. Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty w postępowaniu unijnym musi posiadać aktywne konto na Portalu oneplace.marketplanet.pl. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl/. Uwaga! Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożeniem ofert, komunikacją z Zamawiającym za pośrednictwem konta, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet e-mail: oneplace@marketplanet.pl.