«Powrót

Doposażenie punktów kancelaryjnych jednostek podległych Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu.

Doposażenie punktów kancelaryjnych jednostek podległych Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu.

Doposażenie punktów kancelaryjnych jednostek podległych Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu.

Nr postępowania: 0201-ILZ.260.12.2022 

 

Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu.
  2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części:

- część I zamówienia  - Skaner A4 - 57 sztuk,

- część II zamówienia- drukarka kodów kreskowych – 18 szt. wraz z materiałami eksploatacyjnymi do każdego urządzenia,

- część III zamówienia - czytnik kodów kreskowych – 31 sztuk.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III SWZ.

4. Zamawiający zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji. Opcja będzie realizowana na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe i obejmować będzie dostawę maksymalnie do:

- 11 szt. skanerów – część I zamówienia,

- 5 szt. drukarek kodów kreskowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi do każdego urządzenia – część II zamówienia,

- 8 szt. czytników kodów kreskowych – część III zamówienia,

po cenie jednostkowej brutto urządzenia biurowego wskazanej przez Wykonawcęw Formularzu ofertowym dla zamówienia podstawowego.

 

Link do postępowania:

https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/pn/ias-wroclaw/demand/notice/public/58473/details

 

Termin składania ofert:  6.05.2022 r. do godziny 09:00.

Uwaga! Nowy termin składania ofert:  do dnia 10.05.2022 r. do godziny 09:00.

 

Postępowanie zakończone.

 

Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu przetargowym, mają możliwość pobrania instrukcji korzystania z platformy zakupowej (plik pn. Instrukcja dla Wykonawcy.pdf), znajdującej się w zakładce: "Regulacje i procedury procesu zakupowego" na platformie, pod adresem https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/. Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty w postępowaniu unijnym musi posiadać aktywne konto na Portalu oneplace.marketplanet.pl. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl/. Uwaga! Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożeniem ofert, komunikacją z Zamawiającym za pośrednictwem konta, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet e-mail: oneplace@marketplanet.pl.

 

 

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 21.04.2022 Data publikacji: 21.04.2022 15:02 Data ostatniej modyfikacji: 14.06.2022 08:24
Autor: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu Osoba publikująca: Małgorzata Gołębicka Osoba modyfikująca: Małgorzata Gołębicka
Rejestr zmian