«Powrót

Kompleksowa dostawa energii cieplnej (sprzedaż, przesył i dystrybucja) na potrzeby obiektów Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu.

Kompleksowa dostawa energii cieplnej (sprzedaż, przesył i dystrybucja) na potrzeby obiektów Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu.

Kompleksowa dostawa energii cieplnej (sprzedaż, przesył i dystrybucja) na potrzeby obiektów Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu.

Kompleksowa dostawa energii cieplnej (sprzedaż, przesył  i dystrybucja) na potrzeby obiektów Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu.

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp pn. „Kompleksowa dostawa energii cieplnej (sprzedaż, przesył  i dystrybucja) na potrzeby obiektów Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu", nr sprawy 0201-ILZ.260.20.2019 - prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/pn/ias-wroclaw/demand/notice/public/6245/details

 

Termin składania ofert: do dnia 25.07.2019 r. do godz. 10:00.

 

Postępowanie zakończone.

 

Rejestracja na platformie zakupowej
Platforma zakupowa jest elektronicznym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
Zachęcamy wszystkich Wykonawców zainteresowanych udziałem ww. zamówieniu do bezpłatnej rejestracji na platformie zakupowej. Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu przetargowym, mają możliwość pobrania instrukcji korzystania z platformy zakupowej (plik pn. Instrukcja dla Wykonawcy.pdf), znajdującej się w zakładce: "Regulacje i procedury procesu zakupowego" na Platformie zakupowej, pod adresem
https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/

 

Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty ww. postępowaniu musi posiadać aktywne konto na portalu oneplace.marketplanet.pl. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy na Platformie zakupowej na subdomenie
https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/  lub https://oneplace.marketplanet.pl/
Korzystanie z platformy jest bezpłatne.

 

Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania.
Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się". Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.

 

Niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej to:
-  stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s,
-    komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
-  zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.
-  włączona obsługa JavaScript,
- zainstalowany program Acrobat Reader, lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

 

Uwaga
Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy zakupowej, w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożeniem ofert, komunikacją z Zamawiającym za pośrednictwem konta, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet tel. +48 22 576 87 90, e-mail: oneplace@marketplanet.pl w godz. 9:00-17:00.

 

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 24.06.2019 Data publikacji: 24.06.2019 09:40 Data ostatniej modyfikacji: 06.08.2019 10:37
Autor: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu Osoba publikująca: Małgorzata Gołębicka Osoba modyfikująca: Małgorzata Gołębicka
Rejestr zmian