«Powrót

Dostawa wyposażenia dla budynku administracyjno-biurowego w Zgorzelcu przy ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 14.

Dostawa wyposażenia dla budynku administracyjno-biurowego w Zgorzelcu przy ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 14.

Dostawa wyposażenia dla budynku administracyjno-biurowego w Zgorzelcu przy ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 14.

Numer: 0201-ILZ.260.13.2019
Nazwa zamówienia: Dostawa wyposażenia dla budynku administracyjno-biurowego
w Zgorzelcu przy ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 14.

Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla budynku administracyjno-biurowego w Zgorzelcu przy ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 14 wraz z jego montażem
i ustawieniem lub zamocowaniem.
2. Na wyposażenie składają się  meble, urządzenia i inne wyposażenie. Szczegółowy wykaz
i opis cech, parametrów oraz rozmieszczenie wyposażenia zawiera Zestawienie wyposażenia – Załącznik nr 1 do SIWZ, Opis techniczny – Załącznik nr 2 do SIWZ i Zestawienie rysunków – Załącznik nr 3 do SIWZ. Wskazane powyżej załączniki do SIWZ stanowią opis przedmiotu zamówienia.
3. Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowe, kompletne, nie mieć defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych ani wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta wyposażenia, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania.
4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się:
1) dostarczyć wyposażenie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z załadunkiem, rozładunkiem i wniesieniem,
2) dokonać montażu i ustawienia wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Przez montaż należy rozumieć: instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach,
3) usunąć i zagospodarować własnym staraniem i na swój koszt odpady powstałe
w trakcie wyposażania budynku (kartony, folie pakowe i inne),
4) wyczyścić wyposażenie w sposób umożliwiający jego użytkowanie (wytarcie z kurzu, usunięcie opiłek drewna, folii zabezpieczających itp.),
5) przekazać napisaną w języku polskim dokumentację dotyczącą przedmiotu umowy,
w szczególności instrukcje użytkowania i konserwacji wyposażenia i kopie kart gwarancyjnych producenta, atesty oraz inne konieczne dokumenty,
6) zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.

Termin składania ofert:  23.05.2019 r. do godziny 10:00.
 

Postępowanie zakończone.

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 14.05.2019 Data publikacji: 14.05.2019 15:07 Data ostatniej modyfikacji: 14.06.2019 14:10
Autor: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu Osoba publikująca: Małgorzata Gołębicka Osoba modyfikująca: Małgorzata Gołębicka
Rejestr zmian