Numer: 0201-ILZ.260.11.2019
Nazwa zamówienia: Dostawa mebli biurowych do Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu i podległych jednostek.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą mebli biurowych do Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu i podległych jednostek.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określone zostały w Załączniku nr 2 do Projektu umowy – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 5 do SIWZ – Projekt umowy.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) dostawy wyposażenia do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do Projektu umowy wraz z załadunkiem, rozładunkiem i wniesieniem,
2) dokonania montażu i ustawienia wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Przez montaż należy rozumieć: instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach.
3) usunięcia i zagospodarowania własnym staraniem i na swój koszt odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (kartony, folie pakowe i inne),
4) wyczyszczenia wyposażenia w sposób umożliwiający jego użytkowanie (wytarcie z kurzu, usunięcie opiłek drewna, folii zabezpieczających itp.),
5) przekazania napisanej w języku polskim dokumentacji dotyczącej przedmiotu zamówienia, w szczególności instrukcji użytkowania i konserwacji wyposażenia i kopii kart gwarancyjnych producenta, atestów oraz innych dokumentów.
6) zapewnienia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego.
Uwaga
Nowy termin składania ofert: 10.05.2019 r. do godziny 10:00.
Postępowanie zakończone.