Numer: 0201-ILZ.260.33.2018
Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu oraz podległych jednostek woj. dolnośląskiego.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ.
- Zamawiający przewiduje 2 dostawy materiałów w okresie obowiązywania umowy, zgodnie
z Rozdzielnikiem ilościowym – załącznik nr 7 do SIWZ. - Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych, nie mogą nosić znamion użytkowania oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, tzn. bez odkształceń, nieuszkodzone mechanicznie, kompletne. Artykuły muszą być dostarczone w opakowaniach producenta posiadających znaki identyfikujące produkt
w szczególności nazwę i ilość sztuk w opakowaniu.
Termin składania ofert: 2018.07.04 do godz. 11.00
INFORMACJE ODCZYTANE NA OTWARCIU OFERT (szczegóły w załączniku poniżej)
Próg wartości zamówienia: poniżej progów ustalonych w art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych