«Powrót

Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu

Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu

Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu

Numer: 0201-ILZ.260.33.2018

Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu oraz podległych jednostek woj. dolnośląskiego.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ.
  3. Zamawiający przewiduje 2 dostawy materiałów w okresie obowiązywania umowy, zgodnie
    z Rozdzielnikiem ilościowym – załącznik nr 7 do SIWZ.
  4. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych, nie mogą nosić znamion użytkowania oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, tzn. bez odkształceń, nieuszkodzone mechanicznie, kompletne. Artykuły muszą być dostarczone w opakowaniach producenta posiadających znaki identyfikujące produkt
    w szczególności nazwę i ilość sztuk w opakowaniu.

Termin składania ofert: 2018.07.04 do godz. 11.00

INFORMACJE ODCZYTANE NA OTWARCIU OFERT (szczegóły w załączniku poniżej)

 

Próg wartości zamówienia: poniżej progów ustalonych w art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych 

 

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: NaN.NaN.NaN Data publikacji: 21.06.2018 13:56 Data ostatniej modyfikacji: 03.08.2018 14:19
Autor: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu Osoba publikująca: Irena Witer Osoba modyfikująca: Irena Witer
Rejestr zmian