Numer postępowania: 0201-ILZ.260.17.2020
Nazwa zamówienia: Dostawa i montaż regałów jezdnych do pomieszczeń archiwalnych urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą oraz montażem regałów jezdnychdo pomieszczeń archiwalnych urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego wskazanych poniżej:
- Urząd Skarbowy w Lubinie przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 94,
- Urząd Skarbowy w Środzie Śląskiej przy ul. Oławskiej 5A,
- Urząd Skarbowy w Świdnicy przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 1/3,
- Urząd Skarbowy w Kłodzku przy ul. Walasiewiczówny 1,
- Urząd Skarbowy w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 21,
według Opisu parametrów regałów jezdnych stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.
2.Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Załączniku nr 6 do SIWZ – Projekt umowy.
3.Zamawiający wymaga aby zaoferowany przedmiot zamówienia był kompletny, bez defektów i wad konstrukcyjnych, wykonawczych ani wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta przedmiotu zamówienia, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania oraz nie jest obciążony prawami osób lub podmiotów trzecich, a także posiada wszystkie wymagane atesty i certyfikaty bezpieczeństwa.
4.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
1) inwentaryzacji pomieszczeń przed wykonaniem przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy i montażu (własnoręcznego zwymiarowania pomieszczeń, w których montowane będą regały oraz dostosowania montowanych regałów do dokonanych przez Wykonawcę pomiarów),
2) dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsc wskazanych w ust. 1 pkt 1) – 5) oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ wraz z załadunkiem, rozładunkiem i wniesieniem,
3) montażu i ustawienia przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Przez montaż należy rozumieć: instalację kompletnych i gotowych do użycia regałów z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach,
4) przekazania napisanej w języku polskim dokumentacji dotyczącej przedmiotu zamówienia, w szczególności instrukcji użytkowania i konserwacji (DTR), kopii kart gwarancyjnych producenta, atestów oraz innych koniecznych dokumentów,
5) przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi/użytkowania regałów,
6) usunięcia i zagospodarowania własnym staraniem i na swój koszt odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (kartony, folie zabezpieczające i inne),
7) wyczyszczenia przedmiotu zamówienia w sposób umożliwiający jego użytkowanie (wytarcie z kurzu, folii zabezpieczających itp.),
8) zapewnienie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego.
Uwaga! Nowy termin składania ofert: do dnia 04.06.2020 r., do godziny 10:00
Postępowanie zakończone.