«Powrót

Dostawa 15 radiowozów - samochodów osobowych typu combi z systemem OCR dla potrzeb jednostek organizacyjnych Krajowej Administracji Skarbowej w Polsce.

Dostawa 15 radiowozów - samochodów osobowych typu combi z systemem OCR dla potrzeb jednostek organizacyjnych Krajowej Administracji Skarbowej w Polsce.

Dostawa 15 radiowozów - samochodów osobowych typu combi z systemem OCR dla potrzeb jednostek organizacyjnych Krajowej Administracji Skarbowej w Polsce.

Dostawa 15 radiowozów - samochodów osobowych typu combi z systemem OCR dla potrzeb jednostek organizacyjnych Krajowej Administracji Skarbowej w Polsce.

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na dostawę 15 radiowozów - samochodów osobowych typu combi z systemem OCR dla potrzeb jednostek organizacyjnych Krajowej Administracji Skarbowej w Polsce nr sprawy 0201-ILZ.260.24.2019 - prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=demand&MP_action=myAllDemands&USER_MENU_HOVER=myAllDemands (link otwiera nowe okno)

 

Uwaga! Nowy termin składania ofert: do dnia  23.08.2019 r. do godz. 10:00

 

Rejestracja na platformie zakupowej
Platforma zakupowa jest elektronicznym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
Zachęcamy wszystkich Wykonawców zainteresowanych udziałem ww. zamówieniu do bezpłatnej rejestracji na platformie zakupowej. Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu przetargowym, mają możliwość pobrania instrukcji korzystania z platformy zakupowej (plik pn. Instrukcja dla Wykonawcy.pdf), znajdującej się w zakładce: "Regulacje i procedury procesu zakupowego" na Platformie zakupowej, pod adresem
https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/
Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty ww. postępowaniu musi posiadać aktywne konto na portalu oneplace.marketplanet.pl. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy na Platformie zakupowej na subdomenie
https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/  lub https://oneplace.marketplanet.pl/
Korzystanie z platformy jest bezpłatne.
Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania.
Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się". Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
Niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej to:
-  stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s,
-    komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
-  zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.
-  włączona obsługa JavaScript,
- zainstalowany program Acrobat Reader, lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

Uwaga
Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy zakupowej, w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożeniem ofert,
komunikacją z Zamawiającym za pośrednictwem konta, Wykonawca winien skontaktować
się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet
tel. +48 22 576 87 90, e-mail: oneplace@marketplanet.pl w godz. 9:00-17:00.

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 02.08.2019 Data publikacji: 02.08.2019 10:11 Data ostatniej modyfikacji: 07.10.2019 09:36
Autor: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu Osoba publikująca: Małgorzata Gołębicka Osoba modyfikująca: Małgorzata Gołębicka
Rejestr zmian