«Powrót

Załadunek, przewiezienie i rozładunek 50 szt. automatów do gier hazardowych.

Załadunek, przewiezienie i rozładunek 50 szt. automatów do gier hazardowych.

Załadunek, przewiezienie i rozładunek 50 szt. automatów do gier hazardowych.

ZAPROSZENIE

do złożenia propozycji cenowej

Do niniejszego zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) ponieważ wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza kwoty 130 000,00 zł netto.

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu zwraca się z prośbą do potencjalnych wykonawców o przedstawienie propozycji cenowej zgodnie z niniejszym zaproszeniem.

Opis zamówienia

1.        Przedmiotem zamówienia jest: „Załadunek, przewiezienie i rozładunek  50 szt. automatów do gier hazardowych."

 

2.      Sposób realizacji: Załadunek 50 szt. automatów do gier hazardowych z garażu mieszczącego się na terenie Delegatury DUCS  w Legnicy ul. Pątnowska 50 na środek transportowy (skrzynia ładunkowa z windą), przewiezienie i rozładunek w magazynie Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Lisowicach, 59-230 Lisowice gm. Prochowice.

3.        Usługa ma być realizowana w godzinach od 7.30 do 13.00

 4.        Liczba: 50 szt.

 5.      Termin realizacji zamówienia:do 04.08.2021r. (dokładny termin   realizacji usługi zostanie ustalony z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą).

 6.      Miejsce realizacji usługi: Delegatura DUCS w Legnicy ul. Pątnowska 50  – magazyn Agencji Rezerw Materiałowych w Lisowicach, 59-230 Lisowice gm. Prochowice.

 7.      Kryteria oceny ofert – Cena brutto wraz ze wszystkimi kosztami.

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie całości usługi- 100 %.

 8.      Propozycja ofertowa ma zawierać wypełniony we wskazanych rubrykach i podpisany przez Wykonawcę albo osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy załącznik nr 1 do Zaproszenia - formularz ofertowy.

 9.      Termin złożenia propozycji cenowej: propozycję cenową należy przesłać w terminie  do dnia 28.07.2021 r., do godz. 14:00 na adres poczty elektronicznej: grazyna.przykucka@mf.gov.pl.

10.  Osobą uprawnioną do kontaktów ze zleceniobiorcami jest:

Grażyna Przykucka  nr tel. 71 365 27 46.

11.  Po dokonaniu wyboru wykonawcy zostanie wystawione pisemne zlecenie na wykonanie usługi. Termin płatności po wykonaniu usługi do 14 dni od otrzymania faktury. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji zapłaty wynagrodzenia wynikającego z faktury z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności (split payment).

 

Zaproszenie

- Załącznik nr 1 do Zaproszenia - formularz ofertowy.

- Załącznik nr 2 do Zaproszenia – klauzula informacyjna

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 21.07.2021 Data publikacji: 21.07.2021 15:35 Data ostatniej modyfikacji: 03.08.2021 14:50
Autor: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu Osoba publikująca: Magda Szandała Osoba modyfikująca: Magda Szandała
Rejestr zmian