«Powrót

Zakup wraz z dostawą oraz uruchomieniem 9 szt. cyfrowych, laserowych urządzeń wielofunkcyjnych typu Konica-Minolta Bizhub 287 z opcjami kopiowania, drukowania, skanowania, wyposażonych w system OCR, z podajnikiem oryginałów (ADF), podstawą, zapasem 10 tonerów dla każdego z urządzeń (oryginalnych lub zamienników nie powodujących utraty gwarancji producenta urządzenia) do wskazanych lokalizacji.

Zakup wraz z dostawą oraz uruchomieniem 9 szt. cyfrowych, laserowych urządzeń wielofunkcyjnych typu Konica-Minolta Bizhub 287 z opcjami kopiowania, drukowania, skanowania, wyposażonych w system OCR, z podajnikiem oryginałów (ADF), podstawą, zapasem 10 tonerów dla każdego z urządzeń (oryginalnych lub zamienników nie powodujących utraty gwarancji producenta urządzenia) do wskazanych lokalizacji.

Zakup wraz z dostawą oraz uruchomieniem 9 szt. cyfrowych, laserowych urządzeń wielofunkcyjnych typu Konica-Minolta Bizhub 287 z opcjami kopiowania, drukowania, skanowania, wyposażonych w system OCR, z podajnikiem oryginałów (ADF), podstawą, zapasem 10 tonerów dla każdego z urządzeń (oryginalnych lub zamienników nie powodujących utraty gwarancji producenta urządzenia) do wskazanych lokalizacji.

ZAPROSZENIE do złożenia propozycji cenowej

Do niniejszego zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2021 r. poz.1129) ponieważ wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1).

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu zwraca się z prośbą do potencjalnych Wykonawców
o przedstawienie propozycji cenowej zgodnie z niniejszym zaproszeniem.

1. Nazwa zadania:
Zakup wraz z dostawą oraz uruchomieniem 9 szt. cyfrowych, laserowych urządzeń wielofunkcyjnych typu Konica-Minolta Bizhub 287 z opcjami kopiowania, drukowania, skanowania, wyposażonych w system OCR, z podajnikiem oryginałów (ADF), podstawą, zapasem 10 tonerów dla każdego z urządzeń (oryginalnych lub zamienników nie powodujących utraty gwarancji producenta urządzenia) do wskazanych lokalizacji.
2. Termin realizacji zamówienia: 10 grudnia 2021,
3. Szczegółowe warunki zamówienia określa załącznik nr 3 - projekt umowy.
4.  Kryterium wyboru:
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą łączną ceną brutto
za wykonanie całości usługi – 100%.
5. Propozycja ofertowa powinna zawierać następujące dokumenty:
 wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1;
 podpisaną klauzulę informacyjną – załącznik nr 4.
6. Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zmiany liczby urządzeń wielofunkcyjnych o +/- 2 szt.
7. Termin złożenia propozycji cenowej: propozycję cenową należy przesłać w terminie do dnia 19.11.2021r. do godziny 12:00 na adres grzegorz.drelichowski@mf.gov.pl
8.  Osobą uprawnioną do kontaktów jest: 
Grzegorz Drelichowski, tel. 71/ 36 52 694.
9. Załączniki:

Zaproszenie
- załącznik do zaproszenia nr 1 – Formularz ofertowy
- załącznik do zaproszenia nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia
- załącznik do zaproszenia nr 3 – Projekt umowy
- załącznik do umowy nr 1
- załącznik do umowy nr 2
- załącznik do umowy nr 3
- załącznik do umowy nr 4
- załącznik do zaproszenia nr 4 – Klauzula informacyjna

 

W odpowiedzi na zapytanie jednego z oferentów informujemy, że Zamawiający dopuści urządzenie, którego czas wydruku pierwszej strony (format A4) wynosi 9,1 s.

W odpowiedzi na zapytanie jednego z oferentów informujemy, że Zamawiający oczekuje dostawy 10 tonerów o najwyższej wydajności wskazanej przez producenta.

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 17.11.2021 Data publikacji: 17.11.2021 14:53 Data ostatniej modyfikacji: 22.11.2021 11:36
Autor: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu Osoba publikująca: Justyna Staszczak Osoba modyfikująca: Justyna Staszczak
Rejestr zmian