«Powrót

Zakup wraz z dostawą oraz uruchomieniem 9 szt. cyfrowych, laserowych urządzeń wielofunkcyjnych typu Konica-Minolta Bizhub 287 bądź równoważnych z opcjami kopiowania, drukowania, skanowania, wyposażonych w system OCR, z podajnikiem oryginałów (ADF), podstawą, zapasem 5 tonerów (oryginalnych lub zamienników nie powodujących utraty gwarancji producenta urządzenia) do wskazanych lokalizacji.

Zakup wraz z dostawą oraz uruchomieniem 9 szt. cyfrowych, laserowych urządzeń wielofunkcyjnych typu Konica-Minolta Bizhub 287 bądź równoważnych z opcjami kopiowania, drukowania, skanowania, wyposażonych w system OCR, z podajnikiem oryginałów (ADF), podstawą, zapasem 5 tonerów (oryginalnych lub zamienników nie powodujących utraty gwarancji producenta urządzenia) do wskazanych lokalizacji.

Zakup wraz z dostawą oraz uruchomieniem 9 szt. cyfrowych, laserowych urządzeń wielofunkcyjnych typu Konica-Minolta Bizhub 287 bądź równoważnych z opcjami kopiowania, drukowania, skanowania, wyposażonych w system OCR, z podajnikiem oryginałów (ADF), podstawą, zapasem 5 tonerów (oryginalnych lub zamienników nie powodujących utraty gwarancji producenta urządzenia) do wskazanych lokalizacji.

ZAPROSZENIE

do złożenia propozycji cenowej

Do niniejszego zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2021 r. poz.1129) ponieważ wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1).

 

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu zwraca się z prośbą do potencjalnych Wykonawców  o przedstawienie propozycji cenowej zgodnie z niniejszym zaproszeniem.

 

1. Nazwa zadania:

Zakup wraz z dostawą oraz uruchomieniem 9 szt. cyfrowych, laserowych urządzeń wielofunkcyjnych typu Konica-Minolta Bizhub 287 bądź równoważnych z opcjami kopiowania, drukowania, skanowania, wyposażonych w system OCR, z podajnikiem oryginałów (ADF), podstawą, zapasem 5 tonerów (oryginalnych lub zamienników nie powodujących utraty gwarancji producenta urządzenia) do wskazanych lokalizacji

2. Termin realizacji zamówienia: 10 grudnia 2021,

3. Szczegółowe warunki zamówienia określa załącznik nr 3 - projekt umowy.

4. Kryterium wyboru:

    Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą łączną ceną brutto za wykonanie całości usługi – 100%.

5. Propozycja ofertowa powinna zawierać następujące dokumenty:

  • wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1;
  • podpisaną klauzulę informacyjną – załącznik nr 4.

6. Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zmiany liczby urządzeń wielofunkcyjnych o +/- 1 szt.

7. Termin złożenia propozycji cenowej: propozycję cenową należy przesłać w terminie do dnia 10.11.2021r. do godziny 15:00 na adres: grzegorz.drelichowski@mf.gov.pl

8.  Osobą uprawnioną do kontaktów jest: 

Grzegorz Drelichowski, tel. 71/ 36 52 694

9. Załączniki:

        Zaproszenie

- załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

- załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia

- załącznik nr 3 – Projekt umowy

- załącznik nr 4 – Klauzula informacyjna

 

Informacja o unieważnieniu postępowania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 04.11.2021 Data publikacji: 04.11.2021 14:27 Data ostatniej modyfikacji: 17.11.2021 10:45
Autor: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu Osoba publikująca: Patrycja Urbaniak Osoba modyfikująca: Justyna Staszczak
Rejestr zmian