«Powrót

Wymiana rynien i rur spustowych w budynku Urzędu Skarbowego w Trzebnicy przy ul. Prusickiej 2

Wymiana rynien i rur spustowych w budynku Urzędu Skarbowego w Trzebnicy przy ul. Prusickiej 2

Wymiana rynien i rur spustowych w budynku Urzędu Skarbowego w Trzebnicy przy ul. Prusickiej 2

ZAPROSZENIE

do złożenia propozycji cenowej

Do niniejszego zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), zwanej dalej „ustawą Pzp", ponieważ wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu zwraca się z prośbą o przedstawienie propozycji cenowej zgodnie z niniejszym Zaproszeniem.

1.  Nazwa zadania: Wymiana rynien i rur spustowych w budynku Urzędu Skarbowego w Trzebnicy
     przy ul. Prusickiej 2.

2. Termin realizacji zamówienia:

- termin rozpoczęcia realizacji umowy – od dnia zawarcia umowy,

- termin zakończenia realizacji umowy – do 10 grudnia 2023 r.

3.  Szczegółowe warunki zamówienia określają:

- projekt umowy – stanowiący załącznik nr 2 do Zaproszenia,

- ogólny zakres robót – stanowiący załącznik nr 3 do Zaproszenia.

Uwaga: Ogólny zakres robót – stanowiący jednocześnie załącznik nr 2 do umowy – jest materiałem pomocniczym i nie stanowi zamkniętego katalogu robót niezbędnych do wykonania w ramach realizacji zadania.

4.  Gwarancja: Zamawiający wymaga min. 36-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na zamontowane
     rynny i rury spustowe.

5.  Kryterium wyboru:

     Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi

     dwoma kryteriami oceny ofert:

a) cena ofertowa brutto [C] – waga 60%,

b) okres dodatkowej gwarancji [G] – waga 40%.

 – zgodnie z zsasadami opisanymi w Zaproszeniu do składania ofert.

6.  Termin składania ofert: do 20 listopada 2023 r. do godz. 09:00.

7.  Sposób składania ofert:

    - ofertę, oświadczenia oraz dokumenty wystawione przez Wykonawcę – w formie skanu – należy złożyć
      pocztą elektroniczną na adres e-mail: bartosz.kruk@mf.gov.pl,

    - ofertę należy sporządzić na Formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego
       Zaproszenia,

     - ofertę należy sporządzić w języku polskim, w postaci wydruku komputerowego, maszynopisu
       lub czytelnego pisma odręcznego,

     - oferta, oświadczenia oraz dokumenty wystawione przez Wykonawcę muszą być podpisane
       przez Wykonawcę albo osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

8.  Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Bartosz Kruk

      e-mail: bartosz.kruk@mf.gov.pl, nr tel.: 71/365-27-84.

9.  Zamawiający zaleca, by przed złożeniem propozycji cenowej dokonać wizji lokalnej. Termin wizji należy
     uzgodnić z osobą uprawnioną do kontaktów. Wszystkie konsekwencje wynikające z niedopełnienia
     czynności, o której mowa powyżej, obciążają Wykonawcę.

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 16.11.2023 Data publikacji: 16.11.2023 10:56 Data ostatniej modyfikacji: 22.11.2023 12:56
Autor: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu Osoba publikująca: Barbara Jach-Kobielska Osoba modyfikująca: Bartosz Kruk
Rejestr zmian