«Powrót

Remont pomieszczeń na II piętrze budynku Urzędu Skarbowego w Lwówku Śląskim ul. Budowlanych 1.

Remont pomieszczeń na II piętrze budynku Urzędu Skarbowego w Lwówku Śląskim ul. Budowlanych 1.

Remont pomieszczeń na II piętrze budynku Urzędu Skarbowego w Lwówku Śląskim ul. Budowlanych 1.

Z A P R O S Z E N I E

do złożenia propozycji cenowej

Do niniejszego zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.), ponieważ wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza 130 000 zł netto

     

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu zwraca się z prośbą do potencjalnych Wykonawców o przedłożenie propozycji  cenowej zgodnie z niniejszym zaproszeniem.

 

1.      Nazwa zadania:

„Remont pomieszczeń na II piętrze w budynku Urzędu Skarbowego w Lwówku Śląskim ul. Budowlanych 1".

 

2.Termin realizacji zamówienia : 29.09.2023r.

3. Szczegółowe warunki zamówienia określają:

    -  załącznik nr 2 - projekt umowy,

    - załącznik nr  3 -  przedmiar

Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane prace na okres co najmniej 5 -ciu lat.

4. Kryterium wyboru: najniższa cena brutto za wykonanie robót – 100%.

5. Propozycja ofertowa ma zawierać następujące dokumenty:

- wypełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik nr 1,

- podpisany projekt umowy – załącznik nr 2,

- podpisana Klauzula Informacyjna –  załącznik nr 4.

6. Termin złożenia propozycji cenowej:

     Propozycję cenową należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej  na adres:

     Krystyna.Siuda@mf.gov.plw terminie do dnia:08.05.2023r. do godziny: 9:00.

7. Osobą uprawnioną do kontaktów ze zleceniobiorcami jest: 

     Krystyna Siuda, tel. 75-64-73-571 ; 510 052 135 .

9. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem propozycji cenowej .

    Termin wizji należy uzgadniać z przedstawicielem Urzędu Skarbowego w Lwówku Śląskim   –  Panem Bogusławem Michalski  nr tel. 75 782 03 03  lub 606 636 939 .   

10. Wszystkie konsekwencje wynikające z niedopełnienia czynności, o której mowa powyżej obciążają Wykonawcę.

10. Załączniki :

 

-        Załącznik nr 1 do Zaproszenia – Formularz ofertowy .

-        Załącznik nr 2 do Zaproszenia -  Projekt umowy.

-        Załącznik nr 3 do  Zaproszenia – Przedmiar robót .

-        Załącznik Nr 4 do Zaproszenia – Klauzula Informacyjna 

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 24.04.2023 Data publikacji: 24.04.2023 07:28 Data ostatniej modyfikacji: 12.05.2023 10:13
Autor: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu Osoba publikująca: Krystyna Siuda Osoba modyfikująca: Krystyna Siuda
Rejestr zmian