Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu zaprasza potencjalnych Wykonawców do przedstawienia propozycji cenowej na wykonanie zadania objętego niniejszym zaproszeniem:
1. Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 24,26; 53-333 Wrocław;
2. Opis przedmiotu zamówienia: Kompleksowa realizacja przeprowadzki sprzętu komputerowego, wyposażenia oraz zasobu akt (w tym archiwum i składnice akt) Urzędu Skarbowego Jeleniej Górze na terenie Jeleniej Góry z lokalizacji mieszczących się przy ul. Wolności 121 i ul. Okopowej 6B, do siedziby przy ul. Thebesiusa 1 (przy szpitalu na ul. Ogińskiego).
3. Szczegółowe warunki zamówienia, w tym szacunkowe dane dotyczące ilości mienia objętego przeprowadzką określa załącznik nr 2 – Projekt umowy (wraz załącznikami).
4. Kryteria wyboru oferty: Zamówienie udzielone zostanie Wykonawcy, który zaoferował najkorzystniejsze warunki cenowe, przy jednoczesnym spełnieniu wszystkich wymagań Zamawiającego.
5. Termin realizacji zamówienia: przewidywany termin przeprowadzenia przeprowadzki: 24.10.2017 r. – 30.10.2017r.
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu wskazanego w ust. 2 w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
b) dokładny termin rozpoczęcia przeprowadzki zostanie ustalony między stronami po zawarciu umowy.
6. Propozycje cenowe na Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, należy przesłać mailem w formie skanu z podpisem osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy na adres: krzysztof.byczek@ds.mofnet.gov.pl w terminie do dnia 29.09.2017 r.
Pliki do pobrania:
Wybór najkorzystniejszej oferty
• Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej
• Załącznik nr 1 – Formularz oferty
• Załączniki nr 1-3 do Projektu umowy
- załącznik nr 2 - Projekt umowy
- załącznik nr 4 do Projektu umowy