«Powrót

„Zakup wraz z dostawą krzeseł biurowych obrotowych tapicerowanych na kółkach, foteli biurowych oraz siedzisk"

„Zakup wraz z dostawą krzeseł biurowych obrotowych tapicerowanych na kółkach, foteli biurowych oraz siedzisk"

„Zakup wraz z dostawą krzeseł biurowych obrotowych tapicerowanych na kółkach, foteli biurowych oraz siedzisk"

ZAPROSZENIE

do złożenia propozycji cenowej do zamówienia o wartości nie przekraczającej równowartości 30.000 EURO

zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r., poz. 1579)

 

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu zwraca się z prośbą do potencjalnych Wykonawców  o przedstawienie propozycji cenowej zgodnie z niniejszym zaproszeniem.

 

1.Nazwa zadania:
„Zakup wraz z dostawą 100 szt. krzeseł biurowych obrotowych tapicerowanych na kółkach, 2 szt. foteli biurowych oraz 11 szt. siedzisk, w tym: 5 szt. siedzisk 2-osobowych, 3 szt. siedzisk 3-osobowych, 3 szt. siedzisk 4-osobowych .
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na:
1) Zadanie nr 1:  krzesła biurowe obrotowe tapicerowane na kółkach– 100 szt.,
2) Zadanie nr 2: fotele biurowe –  2 szt.,
3) Zadanie nr 3: siedziska 2 osobowe – 5 szt., siedziska 3 osobowe–  3 szt., siedziska 4-osobowe – 3 szt. .

2. Termin realizacji zamówienia: do 22.12.2017r.  (przez realizację zamówienia Zamawiający rozumie: dostawę krzeseł biurowych , foteli biurowych obrotowych oraz siedzisk do miejsca dostawy i dostarczenie zamawiającemu faktury VAT).
3. Miejsce dostawy:
1) magazyn Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej 31, 52-437 Wrocław – dla zadania nr 1,
2) magazyn Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej 31, 52-437 Wrocław – dla zadania nr 2,
3) Urząd Skarbowy Wrocław – Fabryczna,53-238 Wrocław Ul. Ostrowskiego 5   oraz Urząd Skarbowy Wrocław – Krzyki, 53-310 Wrocław, ul. Sztabowa 100 – dla zadania nr 3.
4. Szczegółowe warunki zamówienia określa: załącznik nr 2 -Wzór umowy
5. Kryterium wyboru:
najniższa cena brutto za wykonanie zamówienia – 100%.
6. Propozycja ofertowa ma zawierać kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru uprawniającego do występowania w obrocie prawnym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), z niezbędnymi certyfikatami, atestami lub innymi dokumentami potwierdzającymi zgodność z normami oraz wypełniony i podpisany formularz ofertowy -Załącznik nr 1.

7. Termin złożenia propozycji cenowej:
propozycję cenową należy przesłać w terminie do dnia:
24.11.2017 r., na adres poczty elektronicznej: marta.czerniawska@ds.mofnet.gov.pl
8. Osobą uprawnioną do kontaktów ze zleceniobiorcami jest:  Marta Czerniawska,
tel. 71 – 36 52 728.
9. Załączniki:
- Zaproszenie do złożenia oferty

- Formularz ofertowy na obrotowe krzesła biurowe

- wzór umowy na obrotowe krzesła biurowe

- Formularz ofertowy na obrotowe fotele biurowe

- wzór umowy na obrotowe fotele biurowe

- Formularz ofertowy na siedziska

- wzór umowy na siedziska

 

Informacja dot. wyboru oferty:

-wybór oferty

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 22.11.2017 Data publikacji: 22.11.2017 09:23 Data ostatniej modyfikacji: 30.11.2017 15:28
Autor: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu Osoba publikująca: Barbara Romanowska Osoba modyfikująca: Barbara Romanowska
Rejestr zmian