Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    1. Udzielanie informacji oraz wydawanie druków odbywa się na sali obsługi podatnika (parter - sala operacyjna).
    2. Dokumenty wpływające do urzędu są przyjmowane:

    • bezpośrednio od osób składających osobiście dokumenty w urzędzie - przez pracowników sali obsługi podatników (parter - sala operacyjna),
    • od pracownika poczty lub innych podmiotów świadczących usługi poczty kurierskiej, gdy dokumenty zostały nadane za ich pośrednictwem (kancelaria urzędu).

    Przyjęte dokumenty zostają kierowane do właściwych komórek organizacyjnych urzędu.
    3. W sprawie skarg i wniosków Naczelnik Dolnośląskiego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu lub zastępujący go Zastępca Naczelnika przyjmuje osoby zainteresowane w środy w godzinach od 13:00 do 15:00.
    Prosimy o wcześniejsze potwierdzenie wizyty.
    Osoby zainteresowane przyjęciem w innych godzinach lub w innym dniu tygodnia również prosimy o wcześniejsze ustalenie dogodnego dla Państwa terminu.
    Kontakt:
    Sekretariat Dolnośląskiego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu
    Tel: 71 323 68 00
    Fax 71 323 68 05
    e-mail: dolnoslaski.us@mf.gov.pl

    ....................................................................................................................................................

    Strefa Podatnika

    „Podatki przypominają pod pewnymi względami matkę
    - często jej nie rozumiemy, ale rzadko można o niej zapomnieć…"
    Lord Bramwell


    Szanowni Państwo!
    Jako urząd wyspecjalizowany w obsłudze największych podmiotów gospodarczych z obszaru województwa dolnośląskiego czujemy się zobligowani do zapewnienia Państwu jak najwyższej jakości obsługi oraz pomocy w zrozumieniu trudnej materii prawa podatkowego. Jesteśmy zaszczyceni, że to właśnie Państwo - Podatnicy doceniacie nasze starania, przyznając nam liczne wyróżnienia w rankingach i konkursach, w tym prestiżowy tytuł „Urzędu Skarbowego Przyjaznego Przedsiębiorcy."
    Nasze działania stale zorientowane są na poprawę jakości świadczonych usług, a tym samym zwiększenie poziomu satysfakcji naszych klientów. Zmierzając do optymalizacji standardów obsługi, uproszczenia procedur i minimalizacji kosztów związanych z realizacją obowiązków podatkowych, pragniemy zachęcić Państwa do przekazywania informacji, zawierających aktualne dane kontaktowe (adresy poczty elektronicznej), które będziemy mogli wykorzystywać do bieżącej korespondencji. Wierzymy, że przekazane informacje przyczynią się do usprawnienia obsługi naszych Podatników, Państwu zaś zagwarantują sprawny odbiór naszych komunikatów, zaproszeń na szkolenia, czy informacji o płatnościach. Znamy adresy siedzib Waszych firm i są one wykorzystywane do urzędowej korespondencji.
    Pragniemy przekazywać Państwu dodatkowe informacje kontaktując się na wskazaną skrzynkę e-mail.


    Zgłoszenia proszę przesyłąć na adres: Izabela.Mruczek@mf.gov.pl.


    W zgłoszeniu prosimy o pozostawienie danych:
    imię i nazwisko,
    nazwę firmy,
    numer NIP,
    numer telefonu,
    adres e-mail do kontaktu.


    Liczymy na Państwa zainteresowanie i współpracę.
    Naczelnik Dolnośląskiego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu
     
        
     

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 10.06.2015 Data publikacji: 16.06.2015 13:48 Data ostatniej modyfikacji: 23.01.2019 12:12
    Autor: Naczelnik Dolnośląskiego Urzędu Skarbowego Osoba publikująca: Agnieszka Rzeźnicka-Gniadek Osoba modyfikująca: Agnieszka Rzeźnicka-Gniadek
    Rejestr zmian