«Powrót

Jak nasi klienci oceniają dolnośląskie urzędy skarbowe?

Jak nasi klienci oceniają dolnośląskie urzędy skarbowe?

Jak nasi klienci oceniają dolnośląskie urzędy skarbowe?

Grafika: Jak nasi klienci oceniają dolnośląskie urzędy skarbowe?
  • W ramach programu „Klient w centrum uwagi KAS" prowadzimy internetowe badanie ankietowe wśród naszych klientów.
  • Z otrzymanych ankiet wynika, że ogólny poziom satysfakcji klientów dolnośląskich urzędów skarbowych w IV kwartale 2021 roku wyniósł aż 87%!
  • Wyniki badania będą wykorzystywane do ulepszania obsługi w naszych urzędach skarbowych oraz projektowania nowych, usprawniających rozwiązań.

Każda osoba, która umówiła wizytę poprzez usługę Umów wizytę w US" i podała adres e-mail, otrzyma po wizycie wiadomość od naczelnika urzędu skarbowego z linkiem do strony z anonimową ankietą. Ankieta jest w pełni bezpieczna. Pytania ankietowe dotyczą nie tylko ogólnego zadowolenia z wizyty, ale i emocji czy wysiłku, który klient włożył w załatwienie swojej sprawy. Ankietowani proszeni są również o ocenę czy pracownik urzędu był kompetentny, uprzejmy, pomocny, sprawny, komunikatywny i przyjazny.

Analizując ankiety opieramy się na pięciu głównych wskaźnikach:

1.      satysfakcji,

2.      polecenia (rekomendacji),

3.      braku wysiłku,

4.      pozytywnych emocji,

5.      skuteczności pierwszego kontaktu.

Dolnośląska Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) analizując ankiety z okresu IV kwartału (październik, listopad, grudzień) 2021 roku potwierdza, że satysfakcja, rekomendacja, brak wysiłku, pozytywne emocje oraz skuteczność pierwszego kontaktu - utrzymują się na bardzo wysokim poziomie!

  • Poziom satysfakcji - 87%
  • Poziom rekomendacji - 89%
  • Poziom braku wysiłku - 79%
  • Poziom pozytywnych emocji - 92%
  • Skuteczność pierwszego kontaktu - 76%

Ogólny poziom satysfakcji to aż 87% zadowolonych klientów! 
Cieszy nas również wysoki poziom pozytywnych emocji naszych klientów - 92%. Nad doświadczeniami pozostałych będziemy dalej pracować i wprowadzać konieczne zmiany.

Dziękujemy naszym klientom dolnośląskich urzędów skarbowych za czas poświęcony na wypełnienie ankiety. Dzięki Waszym opiniom i uwagom usprawniamy nasze procesy wewnętrzne i stale pracujemy nad jakością obsługi. Rozwijamy nasze mocne strony i poprawiamy obszary, które tego wymagają.