Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    1. Udzielanie informacji oraz wydawanie druków odbywa się na sali obsługi podatnika (parter - sala operacyjna).
    2. Dokumenty wpływające do urzędu są przyjmowane:

    • bezpośrednio od osób składających osobiście dokumenty w urzędzie - przez pracowników sali obsługi podatników (parter - sala operacyjna),
    • od pracownika poczty lub innych podmiotów świadczących usługi poczty kurierskiej, gdy dokumenty zostały nadane za ich pośrednictwem (kancelaria urzędu).

    Przyjęte dokumenty zostają kierowane do właściwych komórek organizacyjnych urzędu.
    3. W sprawie skarg i wniosków
    Naczelnik Urzędu Skarbowego Wrocław-Śródmieście wraz z Zastępcami przyjmują osoby zainteresowane odpowiednio
    w środy i w czwartki w godzinach
    od 10:00 do 11:00.

    Prosimy o wcześniejsze potwierdzenie wizyty.
    Osoby zainteresowane przyjęciem w innych godzinach lub w innym dniu tygodnia również prosimy o wcześniejsze ustalenie dogodnego dla Państwa terminu.
    Kontakt:
    Sekretariat Urzędu Skarbowego Wrocław-Śródmieście
    tel. 71 371 41 70 fax 71 344 55 56
    e-mail: us.wroclaw.srodmiescie@mf.gov.pl
     

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 17.09.2015 Data publikacji: 17.06.2015 10:36 Data ostatniej modyfikacji: 25.01.2019 15:20
    Autor: Naczelnik Urzędu Skarbowego Wrocław-Śródmieście Osoba publikująca: Agnieszka Rzeźnicka-Gniadek Osoba modyfikująca: Agnieszka Rzeźnicka-Gniadek
    Rejestr zmian