W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta
- Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
- W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług
i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:
PIT – nr telefonu 76 8778 075, 76 8778 077
VAT – nr telefonu 76 8778 044
CIT – nr telefonu 76 8778 047
podatek akcyzowy – nr telefonu: Infolinia Krajowej Informacji Skarbowej:
22 330 03 30 (z telefonów komórkowych) 801 055 055 (z telefonów stacjonarnych)
spadki/darowizny – nr telefonu 76 8778 057
rejestracja podatników – nr telefonu 76 8778 073
egzekucja administracyjna - nr telefonu 76 8778 067
rachunkowość podatkowa - nr telefonu 76 8778 045
komórka wierzycielska – nr telefonu 76 8778 055
Adres e-mail urzędu skarbowego: us.zlotoryja@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, od 14 września 2020 r. możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 5 dni w tygodniu:
- Poniedziałek: 8.00-18.00
- Wtorek - Piątek: 8.00-15.00
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności.