Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Nowe zasady obsługi podatnika

    W związku z potrzebą zapewnienia podatnikom większego bezpieczeństwa oraz komfortu wprowadziliśmy nowe zasady obsługi w urzędach skarbowych.

    Na wizytę w Urzędzie Skarbowym możesz umówić się korzystając z jednego z trzech możliwych sposobów:

    • elektronicznie – dzięki usłudze Umów wizytę w urzędzie skarbowym (link)
    • telefonicznie- pod numerem telefonu: 71 798 53 54 (podany nr telefonu służy wyłącznie do umówienia wizyty w urzędzie skarbowym)
    • podczas osobistej wizyty w urzędzie w punkcie rezerwacji wizyt

    Nie potrzebujesz umawiać wizyty w urzędzie, aby zostawić dokument w urnie (bez potwierdzenia odbioru) lub otrzymać potwierdzenie na swojej kopii w punkcie podawczym. Jeżeli chcesz wyjaśnić wątpliwości dotyczące złożonego dokumentu - umów wizytę.

    Urząd Skarbowy Wrocław-Krzyki przyjmuje umówionych klientów w:

    • poniedziałek w godzinach 8:00 - 18:00
    • wtorek-piątek w godzinach 8:00 - 15:00

    Jak przygotować się do załatwienia sprawy

    Aby przygotować się do załatwienia sprawy możesz zapoznać się ze informacjami zawartymi w opracowanych kartach usług (link).

    Sprawy można załatwić online bez wychodzenia z domu

    Sprawy podatkowe możesz załatwić na Portalu Podatkowym pod adresem www.podatki.gov.pl i serwisie www.biznes.gov.pl

    Kontakt telefoniczny z urzędem

    Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00 z Urzędem Skarbowym można kontaktować się w wybranych sprawach za pomocą dedykowanych numerów telefonicznych. Zobacz spis numerów (link)

    Udzielanie informacji oraz wydawanie druków odbywa się na sali obsługi podatnika (parter - sala operacyjna).

    Dokumenty wpływające do urzędu są przyjmowane:

    • bezpośrednio od osób składających osobiście dokumenty w urzędzie - przez pracowników sali obsługi podatników (parter - sala operacyjna),
    • od pracownika poczty lub innych podmiotów świadczących usługi poczty kurierskiej, gdy dokumenty zostały nadane za ich pośrednictwem (kancelaria urzędu).

    Przyjęte dokumenty zostają kierowane do właściwych komórek organizacyjnych urzędu. Interesanci w sprawie skarg i wniosków są przyjmowani przez Naczelnika Urzędu lub Zastępcę Naczelnika codziennie w godz. 10:00 - 14:00.

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 11.01.2021 Data publikacji: 17.06.2015 10:28 Data ostatniej modyfikacji: 11.01.2021 13:00
    Autor: Naczelnik Urzędu Skarbowego Wrocław-Krzyki Osoba publikująca: Agnieszka Rzeźnicka-Gniadek Osoba modyfikująca: Łukasz Skrzypecki