«Powrót

I kwartał 2022 roku za nami - jak nasi klienci oceniają dolnośląskie urzędy skarbowe?

I kwartał 2022 roku za nami - jak nasi klienci oceniają dolnośląskie urzędy skarbowe?

I kwartał 2022 roku za nami - jak nasi klienci oceniają dolnośląskie urzędy skarbowe?

Grafika: I kwartał 2022 roku za nami - jak nasi klienci oceniają dolnośląskie urzędy skarbowe?
  • W ramach programu „Klient w centrum uwagi KAS" prowadzimy internetowe badanie ankietowe wśród naszych klientów.
  • Z otrzymanych ankiet wynika, że ogólny poziom satysfakcji klientów dolnośląskich urzędów skarbowych w I kwartale 2022 roku wyniósł aż 87%!
  • Cieszymy się, że to już kolejny kwartał, w którym klienci dolnośląskiej Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) docenili profesjonalną obsługę w urzędach skarbowych.

Każda osoba, która umówiła wizytę poprzez usługę Umów wizytę w US" i podała adres e-mail, otrzyma po wizycie wiadomość od naczelnika urzędu skarbowego z linkiem do strony z anonimową ankietą. Ankieta jest w pełni bezpieczna. Pytania ankietowe dotyczą nie tylko ogólnego zadowolenia z wizyty, ale i emocji czy wysiłku, który klient włożył w załatwienie swojej sprawy. Ankietowani proszeni są również o ocenę czy pracownik urzędu był kompetentny, uprzejmy, pomocny, sprawny, komunikatywny i przyjazny.

Analizując ankiety opieramy się na pięciu głównych wskaźnikach:

1.      satysfakcji,

2.      polecenia (rekomendacji),

3.      braku wysiłku,

4.      pozytywnych emocji,

5.      skuteczności pierwszego kontaktu.

Dolnośląska Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) analizując ankiety z okresu I kwartału (styczeń, luty, marzec) 2022 roku potwierdza, że satysfakcja, rekomendacja, brak wysiłku, pozytywne emocje oraz skuteczność pierwszego kontaktu - utrzymują się na bardzo wysokim poziomie!

  • Poziom satysfakcji - 87%
  • Poziom rekomendacji - 88%
  • Poziom braku wysiłku - 79%
  • Poziom pozytywnych emocji - 91%
  • Skuteczność pierwszego kontaktu - 78%

Ogólny poziom satysfakcji to aż 87% zadowolonych klientów! 
Cieszy nas wysoki poziom pozytywnych emocji naszych klientów - aż 91%.

Poniżej opinie naszych zadowolonych klientów:

„Uprzejma i pomocna obsługa. Bardzo duży kontrast w stosunku do poprzednich wizyt!"

„Przy tak miłej obsłudze mógłbym załatwiać sprawy w US codziennie."

„Bardzo pomocne i cierpliwe Panie. Chciałbym w ten sposób być obsłużony wszędzie, a nie tylko w urzędach."

„Jestem bardzo miło zaskoczona, potrzebowałam pilnie zaświadczenia o niezaleganiu i Pani, która mnie obsługiwała załatwiła to od ręki, w mniej niż 10 minut."

Dziękujemy klientom dolnośląskich urzędów skarbowych za czas poświęcony na wypełnienie ankiety.