- W ramach programu „Klient w centrum uwagi KAS" prowadzimy internetowe badanie ankietowe wśród naszych klientów.
- Z otrzymanych ankiet wynika, że ogólny poziom satysfakcji klientów dolnośląskich urzędów skarbowych w IV kwartale 2021 roku wyniósł aż 87%!
- Wyniki badania będą wykorzystywane do ulepszania obsługi w naszych urzędach skarbowych oraz projektowania nowych, usprawniających rozwiązań.
Każda osoba, która umówiła wizytę poprzez usługę „Umów wizytę w US" i podała adres e-mail, otrzyma po wizycie wiadomość od naczelnika urzędu skarbowego z linkiem do strony z anonimową ankietą. Ankieta jest w pełni bezpieczna. Pytania ankietowe dotyczą nie tylko ogólnego zadowolenia z wizyty, ale i emocji czy wysiłku, który klient włożył w załatwienie swojej sprawy. Ankietowani proszeni są również o ocenę czy pracownik urzędu był kompetentny, uprzejmy, pomocny, sprawny, komunikatywny i przyjazny.
Analizując ankiety opieramy się na pięciu głównych wskaźnikach:
1. satysfakcji,
2. polecenia (rekomendacji),
3. braku wysiłku,
4. pozytywnych emocji,
5. skuteczności pierwszego kontaktu.
Dolnośląska Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) analizując ankiety z okresu IV kwartału (październik, listopad, grudzień) 2021 roku potwierdza, że satysfakcja, rekomendacja, brak wysiłku, pozytywne emocje oraz skuteczność pierwszego kontaktu - utrzymują się na bardzo wysokim poziomie!
- Poziom satysfakcji - 87%
- Poziom rekomendacji - 89%
- Poziom braku wysiłku - 79%
- Poziom pozytywnych emocji - 92%
- Skuteczność pierwszego kontaktu - 76%
Ogólny poziom satysfakcji to aż 87% zadowolonych klientów!
Cieszy nas również wysoki poziom pozytywnych emocji naszych klientów - 92%. Nad doświadczeniami pozostałych będziemy dalej pracować i wprowadzać konieczne zmiany.
Dziękujemy naszym klientom dolnośląskich urzędów skarbowych za czas poświęcony na wypełnienie ankiety. Dzięki Waszym opiniom i uwagom usprawniamy nasze procesy wewnętrzne i stale pracujemy nad jakością obsługi. Rozwijamy nasze mocne strony i poprawiamy obszary, które tego wymagają.