Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Nowe zasady obsługi podatnika

    W związku z potrzebą zapewnienia podatnikom większego bezpieczeństwa oraz komfortu wprowadziliśmy nowe zasady obsługi w urzędach skarbowych.

    Na wizytę w Urzędzie Skarbowym możesz umówić się korzystając z jednego z trzech możliwych sposobów:

    ·         elektronicznie – dzięki usłudze Umów wizytę w urzędzie skarbowym (link)

    ·         telefonicznie - pod numerem telefonu : 75 646 52 40, 75 646 52 54 (podane nr telefonów służą wyłącznie do umówienia wizyty w urzędzie skarbowym)

    ·         podczas osobistej wizyty w urzędzie w punkcie rezerwacji wizyt

    Nie potrzebujesz umawiać wizyty w urzędzie, aby zostawić dokument w urnie (bez potwierdzenia odbioru) lub otrzymać potwierdzenie na swojej kopii w punkcie podawczym. Jeżeli chcesz wyjaśnić wątpliwości dotyczące złożonego dokumentu - umów wizytę.

    Urząd Skarbowy w Bolesławcu przyjmuje umówionych klientów w:

    ·         poniedziałek w godzinach 8:00- 18:00

    ·         wtorek-piątek w godzinach 8:00-15:00

    Jak przygotować się do załatwienia sprawy

    Aby przygotować się do załatwienia sprawy możesz zapoznać się ze informacjami zawartymi w opracowanych kartach usług (link).

    Sprawy można załatwić online bez wychodzenia z domu

    Sprawy podatkowe możesz załatwić na Portalu Podatkowym pod adresem www.podatki.gov.pli serwisie www.biznes.gov.pl

    Kontakt telefoniczny z urzędem

    Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00 z Urzędem Skarbowym można kontaktować się w wybranych sprawach za pomocą dedykowanych numerów telefonicznych. Zobacz spis numerów (link)

     

    Sposób przyjmowania i załatwiania spraw w Urzędzie Skarbowym w Bolesławcu:
    Udzielanie informacji, wydawanie druków przyjmowanie dokumentów, składanie wniosków i odbiór zaświadczeń, potwierdzanie profili zaufanych odbywa się przy stanowiskach informacyjno-recepcyjnych znajdujących się w sali obsługi klienta (parter).
    Opłatę skarbową za wydanie zaświadczeń oraz pełnomocnictw należy wnieść na konto Urzędu Miasta Bolesławiec
    Nr rachunku bankowego 98 10202137 0000 9002 0046 4230
    Informacje w zakresie podatków od spadków i darowizn i podatku od czynności cywilnoprawnych udzielane są w  pokoju  29 ( parter),
    Informacje w zakresie rachunkowości podatkowej udzielane są w pokoju 108 ( I piętro),
    4) Informacje w zakresie spraw wierzycielskich udzielane są w pokoju 117, 120, 121 (I piętro),
    5) Informacje w zakresie egzekucji administracyjnej udzielane są w pokoju 311( III piętro),
    6) Korespondencja, na której złożenie interesanci nie potrzebują potwierdzenia może być też wrzucana do specjalnej skrzynki na korespondencję usytuowanej przed wejściem na Salę Obsługi Klienta.
    7) Dokumenty wpływające za pośrednictwem poczty przyjmowane są przez sekretariat urzędu (I piętro - pok.102).
    8) Dokumenty kierowane do Naczelnika Urzędu Skarbowego w Bolesławcu można składać również za pomocą dokumentu elektronicznego:
    a) drogą elektroniczną w ramach systemu e-Deklaracje, po uprzednim uzyskaniu tzw. bezpiecznego podpisu elektronicznego lub podpisem elektronicznym zapewniającym autentyczność deklaracji i podań opartym na danych autoryzujących  - więcej informacji: www.e-delaracje.gov.pl
    b) lub profilu zaufanego ePUAP - za pomocą środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu podatkowego, dostępną na platformie ePUAP: http://epuap.gov.pl :Adres ESP: /a923mg4wse/SkrytkaESP
    9) Przyjęte dokumenty zostają kierowane do właściwych komórek organizacyjnych urzędu oraz do sekretariatu w celu dekretacji przez Naczelnika.
    10) W okresie składania zeznań rocznych PIT informacje udzielają telefonicznie pracownicy
    Działu Obsługi Bezpośredniej i Wymiany Informacji Międzynarodowej
    - Kierownik tel. 75 6465256 a także 75 6465259, 756465288, 756465289
    11) W sprawie skarg i wniosków Naczelnik Urzędu Skarbowego w Bolesławcu lub zastępujący go Zastępca Naczelnika
    przyjmuje osoby zainteresowane
    w środy w godzinach 14:00 do 15:00.
    Osoby zainteresowane przyjęciem w innych godzinach lub w innym dniu tygodnia
    prosimy o wcześniejsze ustalenie dogodnego dla Państwa terminu.
    Kontakt:
    Sekretariat Urzędu Skarbowego w Bolesławcu
    tel. 75 646 52 00
    fax 75 646 52 01
    e-mail: us.boleslawiec@mf.gov.pl
    Dodatkowo w  poniedziałek, w godzinach od 15:30 do 18:00, klientów w sprawie skarg i wniosków przyjmują pracownicy Sali obsługi.

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 29.04.2015 Data publikacji: 29.04.2015 09:15 Data ostatniej modyfikacji: 11.01.2021 13:18
    Autor: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Bolesławcu Osoba publikująca: Ewa Musiał Osoba modyfikująca: Sebastian Polański
    Rejestr zmian