Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Nowe zasady obsługi podatnika

    W związku z potrzebą zapewnienia podatnikom większego bezpieczeństwa oraz komfortu wprowadziliśmy nowe zasady obsługi w urzędach skarbowych.

    Na wizytę w Urzędzie Skarbowym możesz umówić się korzystając z jednego z trzech możliwych sposobów:

    ·         elektronicznie – dzięki usłudze Umów wizytę w urzędzie skarbowym (link)

    ·         telefonicznie- pod numerem telefonu : 784 331 011

    ·         podczas osobistej wizyty w urzędzie w punkcie rezerwacji wizyt

    Nie potrzebujesz umawiać wizyty w urzędzie, aby zostawić dokument w urnie (bez potwierdzenia odbioru) lub otrzymać potwierdzenie na swojej kopii w punkcie podawczym. Jeżeli chcesz wyjaśnić wątpliwości dotyczące złożonego dokumentu - umów wizytę.

    Pierwszy Urząd Skarbowy we Wrocławiu przyjmuje umówionych klientów w:

    ·         poniedziałek w godzinach 8:00- 18:00

    ·         wtorek-piątek w godzinach 8:00-15:00

    Jak przygotować się do załatwienia sprawy

    Aby przygotować się do załatwienia sprawy możesz zapoznać się ze informacjami zawartymi w opracowanych kartach usług (link).

    Sprawy można załatwić online bez wychodzenia z domu

    Sprawy podatkowe możesz załatwić na Portalu Podatkowym pod adresem www.podatki.gov.pli serwisie www.biznes.gov.pl

    Kontakt telefoniczny z urzędem

    Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00 z Urzędem Skarbowym można kontaktować się w wybranych sprawach za pomocą dedykowanych numerów telefonicznych. Zobacz spis numerów (link)
     
    Udzielanie informacji oraz wydawanie druków odbywa się na sali obsługi podatnika.
    Dokumenty wpływające do urzędu są przyjmowane:
    • Elektronicznie poprzez platformę ePUAP na adres US :
    • /v3i24yxp0m/skrytka
    • /v3i24yxp0m/SkrytkaESP
    • bezpośrednio od osób składających osobiście dokumenty w Urzędzie - przez pracowników sali obsługi podatników (parter - sala operacyjna),
    • od pracownika poczty lub innych podmiotów świadczących usługi poczty kurierskiej, gdy dokumenty zostały nadane za ich pośrednictwem (kancelaria urzędu).
    Przyjęte dokumenty są kierowane do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu.
    W sprawie skarg i wniosków Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu lub Zastępca Naczelnika przyjmuje osoby zainteresowane codziennie w godzinach od 9.00 do 14.00
    Osoby zainteresowane przyjęciem w innych godzinach prosimy o wcześniejsze ustalenie dogodnego dla Państwa terminu.

    Kontakt:
    Sekretariat Pierwszego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu
    tel. 71 79 50 500
    fax 71 79 50 502
    e-mail: 1.us.wroclaw@mf.gov.pl

    Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:
    • pisemnie na adres: Pierwszy urząd Skarbowy we Wrocławiu,
    ul. Ks. Czesława Klimasa 34, 50-515 Wrocław
    • Sala Obsługi w Pierwszym Urzędzie Skarbowym we Wrocławiu, parter budynku (pokój nr 14)
    • za pośrednictwem ePUAP  skrzynka podawcza:  /v3i24yxp0m/SkrytkaESP
    • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: 1.us.wroclaw@mf.gov.pl  
    • faksem na numer: 71 79 50 502
    • osobiście w siedzibie Pierwszego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu (pokój 102)
    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 10.06.2015 Data publikacji: 16.06.2015 13:52 Data ostatniej modyfikacji: 30.11.2020 13:07
    Autor: Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu Osoba publikująca: Agnieszka Rzeźnicka-Gniadek Osoba modyfikująca: Sebastian Polański