Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    1. Udzielanie informacji oraz wydawanie druków odbywają się na sali obsługi  (parter – naprzeciw wejścia głównego).
    2. Dokumenty wpływające do urzędu są przyjmowane:

    • bezpośrednio od osób składających osobiście dokumenty w urzędzie - przez pracowników sali obsługi podatników (parter - sala operacyjna),
    • od pracownika poczty lub innych podmiotów świadczących usługi poczty kurierskiej, gdy dokumenty zostały nadane za ich pośrednictwem (kancelaria urzędu),
    • droga elektroniczną.

    Przyjęte dokumenty zostają kierowane do właściwych komórek organizacyjnych urzędu.
    3. Interesanci w sprawie skarg i wniosków są przyjmowani przez Naczelnika Urzędu lub Zastępcę Naczelnika codziennie w godz. 7.30 - 15.30.

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 10.06.2015 Data publikacji: 16.06.2015 14:41 Data ostatniej modyfikacji: 25.07.2018 08:56
    Autor: Naczelnik Urzędu Skarbowego Osoba publikująca: Agnieszka Rzeźnicka-Gniadek Osoba modyfikująca: Agnieszka Rzeźnicka-Gniadek
    Rejestr zmian