- Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
- W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiuw podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:
PIT– nr telefonu 71/757-25-13, 71/757-25-29, 71/757-25-49, 71/757-25-11,
VAT– nr telefonu 71/757-25-12, 71/757-25-52,
CIT– nr telefonu 71/757-25-29,
podatek akcyzowy– nr telefonu 71/757-25-43,
spadki/darowizny– nr telefonu 71/757-25-46, 71/757-25-25,
rejestracja podatników– nr telefonu 71/757-25-48,
egzekucja administracyjna– nr telefonu 71/757-25-20, 71/757-25-06,
rachunkowość podatkowa – nr telefonu 71/757-25-54, 71/757-25-55,
komórka wierzycielska– nr telefonu 71/757-25-56, 71/757-25-53,
Adres e-mail urzędu skarbowego: us.sroda_slaska@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, od 14 września 2020 r. możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 5 dni w tygodniu:
- Poniedziałek: 8.00-18.00
- Wtorek - Piątek: 8.00-15.00
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności.