Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Nowe zasady obsługi podatnika

    W związku z potrzebą zapewnienia podatnikom większego bezpieczeństwa oraz komfortu wprowadziliśmy nowe zasady obsługi w urzędach skarbowych.

    Na wizytę w Urzędzie Skarbowym możesz umówić się korzystając z jednego z trzech możliwych sposobów:

    · elektronicznie – dzięki usłudze Umów wizytę w urzędzie skarbowym (link)

    · telefonicznie- pod numerem telefonu: 71 398 05 61, 71 398 05 66*

    * podane nr telefonów służą wyłącznie do umówienia wizyty w urzędzie skarbowym

    · podczas osobistej wizyty w urzędzie w punkcie rezerwacji wizyt

    Nie potrzebujesz umawiać wizyty w urzędzie, aby zostawić dokument w urnie (bez potwierdzenia odbioru) lub otrzymać potwierdzenie na swojej kopii w punkcie podawczym. Jeżeli chcesz wyjaśnić wątpliwości dotyczące złożonego dokumentu - umów wizytę.

    Urząd Skarbowy w Oleśnicy przyjmuje umówionych klientów w:

    ·         poniedziałek w godzinach 8:00- 18:00

    ·         wtorek-piątek w godzinach 8:00-15:00

    Jak przygotować się do załatwienia sprawy

    Aby przygotować się do załatwienia sprawy możesz zapoznać się ze informacjami zawartymi w opracowanych kartach usług (link).

    Sprawy można załatwić online bez wychodzenia z domu

    Sprawy podatkowe możesz załatwić na Portalu Podatkowym pod adresem www.podatki.gov.pl i serwisie www.biznes.gov.pl

    Kontakt telefoniczny z urzędem

    Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00 z Urzędem Skarbowym można kontaktować się w wybranych sprawach za pomocą dedykowanych numerów telefonicznych. Zobacz spis numerów (link)

    Udzielanie informacji oraz wydawanie druków odbywa się na sali obsługi podatnika (parter - sala operacyjna).

    Dokumenty wpływające do urzędu są przyjmowane:

    • bezpośrednio od osób składających osobiście dokumenty w urzędzie - przez pracowników sali obsługi podatników (parter - sala operacyjna),
    • od pracownika poczty lub innych podmiotów świadczących usługi poczty kurierskiej, gdy dokumenty zostały nadane za ich pośrednictwem (kancelaria urzędu).

    Przyjęte dokumenty zostają kierowane do właściwych komórek organizacyjnych urzędu.
    Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się zgodnie z przepisami Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U.  2018 r., poz. 2096) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46).
    Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:
    • pisemnie na adres: Urząd Skarbowy w Oleśnicy,
    ul. Lwowska 34-38, 56-400 Oleśnica
    • za pośrednictwem ePUAP
    • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: us.olesnica@mf.gov.pl
    • faksem na numer: 71 314 97 73
    • osobiście w siedzibie Urzędu Skarbowego w Oleśnicy
    Przyjęcia interesantów odbywają się:
    Poniedziałek - od 7:30 do 18:00
    Wtorek - od 7:30 do 15:30
    Środa - od 7:30 do 15:30
    Czwartek - 7:30 do 15:30
    Piątek - 7:30 do 15:30
    W sprawie skarg i wniosków Naczelnik Urzędu Skarbowego w Oleśnicy lub Zastępca Naczelnika przyjmuje osoby zainteresowane
    w poniedziałki w godzinach od 14:00 do 16:00,
    w środy w godzinach od 12:00 do 14:00.

    Prosimy o wcześniejsze potwierdzenie wizyty..
    Kontakt:
    Urząd Skarbowy w Oleśnicy
    tel. 71 398 05 00
    fax 71 314 97 73
    e-mail: us.olesnica@mf.gov.pl

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 26.10.2020 Data publikacji: 16.06.2015 15:18 Data ostatniej modyfikacji: 11.01.2021 12:39
    Autor: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Oleśnicy Osoba publikująca: Agnieszka Rzeźnicka-Gniadek Osoba modyfikująca: Jessica Ziółkowska
    Rejestr zmian