Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Nowe zasady obsługi podatnika

    W związku z potrzebą zapewnienia podatnikom większego bezpieczeństwa oraz komfortu wprowadziliśmy nowe zasady obsługi w urzędach skarbowych.

    Na wizytę w Urzędzie Skarbowym możesz umówić się korzystając z jednego z trzech możliwych sposobów:

    · elektronicznie – dzięki usłudze Umów wizytę w urzędzie skarbowym (link)

    · telefonicznie- pod numerem telefonu: 784 330 414, 784 330 446*

    * podane nr telefonów służą wyłącznie do umówienia wizyty w urzędzie skarbowym

    · podczas osobistej wizyty w urzędzie w punkcie rezerwacji wizyt

    Nie potrzebujesz umawiać wizyty w urzędzie, aby zostawić dokument w urnie (bez potwierdzenia odbioru) lub otrzymać potwierdzenie na swojej kopii w punkcie podawczym. Jeżeli chcesz wyjaśnić wątpliwości dotyczące złożonego dokumentu - umów wizytę.

    Urząd Skarbowy w Oławie przyjmuje umówionych klientów w:

    ·         poniedziałek w godzinach 8:00- 18:00

    ·         wtorek-piątek w godzinach 8:00-15:00

    Jak przygotować się do załatwienia sprawy

    Aby przygotować się do załatwienia sprawy możesz zapoznać się ze informacjami zawartymi w opracowanych kartach usług (link).

    Sprawy można załatwić online bez wychodzenia z domu

    Sprawy podatkowe możesz załatwić na Portalu Podatkowym pod adresem www.podatki.gov.pl i serwisie www.biznes.gov.pl

    Kontakt telefoniczny z urzędem

    Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00 z Urzędem Skarbowym można kontaktować się w wybranych sprawach za pomocą dedykowanych numerów telefonicznych. Zobacz spis numerów (link)

    Udzielanie informacji oraz wydawanie druków odbywa się na sali obsługi podatnika (parter - sala operacyjna).

    Dokumenty wpływające do urzędu są przyjmowane:

    • bezpośrednio od osób składających osobiście dokumenty w urzędzie - przez pracowników sali obsługi podatników (parter - sala operacyjna),
    • od pracownika poczty lub innych podmiotów świadczących usługi poczty kurierskiej, gdy dokumenty zostały nadane za ich pośrednictwem (kancelaria urzędu).

    Przyjęte dokumenty zostają kierowane do właściwych komórek organizacyjnych urzędu.
    W sprawie skarg i wniosków Naczelnik Urzędu Skarbowego w Oławie lub Zastępca Naczelnika przyjmuje osoby zainteresowane we wtorki w godzinach od 13:00 do 15:00.

    Prosimy o wcześniejsze potwierdzenie wizyty.

    Osoby zainteresowane przyjęciem w innych godzinach lub w innym dniu tygodnia również prosimy o wcześniejsze ustalenie dogodnego dla Państwa terminu.

    Kontakt:
    Sekretariat Urzędu Skarbowego w Oławie
    tel. 71 303 94 39
    fax 71 313 47 90
    e-mail: us.olawa@mf.gov.pl

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 26.10.2020 Data publikacji: 16.06.2015 15:24 Data ostatniej modyfikacji: 11.01.2021 12:46
    Autor: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Oławie Osoba publikująca: Agnieszka Rzeźnicka-Gniadek Osoba modyfikująca: Jessica Ziółkowska