Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    1. Udzielanie informacji oraz wydawanie druków odbywa się na sali obsługi podatnika (parter - sala operacyjna).
    2. Dokumenty wpływające do urzędu są przyjmowane:

    • bezpośrednio od osób składających osobiście dokumenty w urzędzie - przez pracowników sali obsługi podatników (parter - sala operacyjna),
    • od pracownika poczty lub innych podmiotów świadczących usługi poczty kurierskiej, gdy dokumenty zostały nadane za ich pośrednictwem (kancelaria urzędu).

    Przyjęte dokumenty zostają kierowane do właściwych komórek organizacyjnych urzędu.
    3. W sprawie skarg i wniosków Naczelnik Urzędu Skarbowego w Oławie lub Zastępca Naczelnika przyjmuje osoby zainteresowane we wtorki w godzinach od 13:00 do 15:00.

    Prosimy o wcześniejsze potwierdzenie wizyty.

    Osoby zainteresowane przyjęciem w innych godzinach lub w innym dniu tygodnia również prosimy o wcześniejsze ustalenie dogodnego dla Państwa terminu.

    Kontakt:
    Sekretariat Urzędu Skarbowego w Oławie
    tel. 71 303 94 39
    fax 71 313 47 90
    e-mail: us.olawa@mf.gov.pl

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 10.06.2015 Data publikacji: 16.06.2015 15:24 Data ostatniej modyfikacji: 25.01.2019 14:51
    Autor: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Oławie Osoba publikująca: Agnieszka Rzeźnicka-Gniadek Osoba modyfikująca: Agnieszka Rzeźnicka-Gniadek