- Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
- W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:
PIT– nr telefonu (71) 3039432; 3039433; 3039430; 3039417; 3039457
VAT– nr telefonu (71) 3039455; 3039424; 3039448
CIT– nr telefonu (71) 3039419
spadki/darowizny– nr telefonu (71) 3039436
rejestracja podatników– nr telefonu (71) 3039451
egzekucja administracyjna– nr telefonu (71) 3039454
rachunkowość podatkowa – nr telefonu (71) 3039410, 3039418, 3039420
komórka wierzycielska– nr telefonu (71) 3039456
Adres e-mail urzędu skarbowego: us.olawa@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, od 14 września 2020 r. możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 5 dni w tygodniu:
- Poniedziałek: 8.00-18.00
- Wtorek - Piątek: 8.00-15.00
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności.