Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Nowe zasady obsługi podatnika

    W związku z potrzebą zapewnienia podatnikom większego bezpieczeństwa oraz komfortu wprowadziliśmy nowe zasady obsługi w urzędach skarbowych.

    Na wizytę w Urzędzie Skarbowym możesz umówić się korzystając z jednego z trzech możliwych sposobów:

    Nie potrzebujesz umawiać wizyty w urzędzie, aby zostawić dokument w urnie (bez potwierdzenia odbioru) lub otrzymać potwierdzenie na swojej kopii w punkcie podawczym. Jeżeli chcesz wyjaśnić wątpliwości dotyczące złożonego dokumentu - umów wizytę.

    Urząd Skarbowy w Lwówku Śląskim przyjmuje umówionych klientów w:

    • poniedziałek w godzinach 8:00 - 18:00
    • wtorek-piątek w godzinach 8:00 -15:00

    Jak przygotować się do załatwienia sprawy

    Aby przygotować się do załatwienia sprawy możesz zapoznać się ze informacjami zawartymi w opracowanych kartach usług (link).

    Sprawy można załatwić online bez wychodzenia z domu

    Sprawy podatkowe możesz załatwić na Portalu Podatkowym pod adresem www.podatki.gov.pl i serwisie www.biznes.gov.pl

    Kontakt telefoniczny z urzędem

    Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00 z Urzędem Skarbowym można kontaktować się w wybranych sprawach pod numerem telefonu: 22 460 59 93.

    Sposób przyjmowania i załatwiania spraw w Urzędzie Skarbowym w Lwówku Śląskim:

    1. Udzielanie informacji, wydawanie druków, przyjmowanie dokumentów, składanie wniosków i odbiór zaświadczeń odbywa się przy stanowiskach informacyjno-recepcyjnych znajdujących się na salach obsługi klienta zlokalizowanych na parterze budynku.
    2. Informacje w zakresie rachunkowości podatkowej udzielane są w pokoju 104 ( I piętro).
    3. Informacje w zakresie spraw wierzycielskich udzielane są w pokoju 306 (III piętro).
    4. Korespondencja, na której złożenie interesanci nie potrzebują potwierdzenia może być też wrzucana do specjalnej skrzynki na korespondencję usytuowanej przed wejściem do Urzędu.
    5. Dokumenty wpływające za pośrednictwem poczty przyjmowane są przez sekretariat urzędu (II piętro).
    6. Dokumenty kierowane do Naczelnika Urzędu Skarbowego w Lwówku Śląskim można składać również za pomocą dokumentu elektronicznego:
      1. drogą elektroniczną w ramach systemu e-Deklaracje, po uprzednim uzyskaniu tzw. bezpiecznego podpisu elektronicznego i zgłoszeniu do urzędu skarbowego zamiaru składania deklaracji w tej formie- więcej informacji: www.e-deklaracje.gov.pl
      2. lub profilu zaufanego ePUAP - za pomocą środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu podatkowego, dostępną na platformie ePUAP: http://epuap.gov.pl.
    7. Przyjęte dokumenty są kierowane do właściwych komórek organizacyjnych urzędu oraz do sekretariatu w celu dekretacji przez Naczelnika.

    Skargi i wnioski

    Składanie skarg i wniosków w Urzędzie Skarbowym w Lwówku Śląskim
    Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się zgodnie z przepisami Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46). Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:

    • pisemnie na adres: Urząd Skarbowy w Lwówku Śląskim,
    • ul. Budowlanych 1, 59-600 Lwówek Śląski
    • Punkt Podawczy Urzędu Skarbowego w Lwówku Śląskim, parter budynku (sala obsługi podatników)
    • za pośrednictwem ePUAP
    • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: us.lwowek_slaski@mf.gov.pl
    • faksem na numer: 75 7820299
    • osobiście w siedzibie Urzędu Skarbowego w Lwówku Śląskim (sekretariat II piętro pok. 206).

    W sprawie skarg i wniosków Naczelnik Urzędu Skarbowego w Lwówku Śląskim lub zastępujący go kierownik przyjmuje osoby zainteresowane
    we wtorki w godzinach od 13:30 do 15:30
    .
    Prosimy o wcześniejsze potwierdzenie wizyty. Osoby zainteresowane przyjęciem w innych godzinach lub w innym dniu tygodnia również prosimy o wcześniejsze ustalenie dogodnego dla Państwa terminu.
    Kontakt:
    Sekretariat Urzędu Skarbowego w Lwówku Śląskim
    tel. 75 7820300
    fax 75 7820299
    e-mail: us.lwowek_slaski@mf.gov.pl

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 11.01.2021 Data publikacji: 28.09.2017 14:51 Data ostatniej modyfikacji: 03.01.2024 10:26
    Autor: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Lwówku Śląskim Osoba publikująca: Natalia Dobrzeniecka Osoba modyfikująca: Natalia Szczygielska
    Rejestr zmian