Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    1. Udzielanie informacji oraz wydawanie druków odbywa się na sali obsługi podatnika (parter - sala operacyjna).
    2. Dokumenty wpływające do urzędu są przyjmowane:

    • bezpośrednio od osób składających osobiście dokumenty w urzędzie - przez pracowników sali obsługi podatników (parter - sala operacyjna),
    • od pracownika poczty lub innych podmiotów świadczących usługi poczty kurierskiej, gdy dokumenty zostały nadane za ich pośrednictwem (kancelaria urzędu).

    Przyjęte dokumenty zostają kierowane do właściwych komórek organizacyjnych urzędu.
    3. W sprawie skarg i wniosków Naczelnik lub Zastępca Naczelnika Urzędu Skarbowego w Legnicy przyjmuje osoby zainteresowane
    w poniedziałki oraz czwartki w godzinach od 10.00 do 14.00
    Prosimy o wcześniejsze potwierdzenie wizyty.

    Osoby zainteresowane przyjęciem w innych godzinach lub innym dniu tygodnia, również prosimy o wcześniejsze ustalenie dogodnego dla Państwa terminu.
    Kontakt:
    Urząd Skarbowy w Legnicy
    Sekretariat: 76 8511500
    e-mail: us.legnica@mf.gov.pl

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 10.06.2015 Data publikacji: 16.06.2015 14:29 Data ostatniej modyfikacji: 25.01.2019 10:44
    Autor: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Legnicy Osoba publikująca: Agnieszka Rzeźnicka-Gniadek Osoba modyfikująca: Agnieszka Rzeźnicka-Gniadek