W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta
- Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
- W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług
i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.plznajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:
PIT– nr telefonu 71 38 05 107, 71 38 05 134
VAT– nr telefonu 71 38 05 119, 71 38 05 135
CIT– nr telefonu 71 38 05 109
spadki/darowizny– nr telefonu 71 38 05 119, 71 38 05 102
rejestracja podatników– nr telefonu 71 38 05 116
egzekucja administracyjna– nr telefonu 71 38 05 126
rachunkowość podatkowa – nr telefonu 71 38 05 125
komórka wierzycielska– nr telefonu 71 38 05 122, 71 38 05 103
Adres e-mail urzędu skarbowego: us.milicz@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na www.podatki.gov.pl
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, od 14 września 2020 r., możliwa jest wizyta w Urzędzie Skarbowym przez 5 dni w tygodniu:
Poniedziałek 8:00-18:00
Wtorek - Piątek 8:00-15:00
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności (maseczki, rękawiczki, dezynfekcja rąk) i stosowanie się do poleceń pracowników Urzędu.