«Powrót

Przeniesienie 100 szt. kartonów akt, 3 sejfów i szafy pancernej pomiędzy pomieszczeniami w obiekcie i przy obiekcie (garaż) Urzędu Skarbowego przy ul. Uczniowskiej 21, 58-306 w Wałbrzychu.

Przeniesienie 100 szt. kartonów akt, 3 sejfów i szafy pancernej pomiędzy pomieszczeniami w obiekcie i przy obiekcie (garaż) Urzędu Skarbowego przy ul. Uczniowskiej 21, 58-306 w Wałbrzychu.

Przeniesienie 100 szt. kartonów akt, 3 sejfów i szafy pancernej pomiędzy pomieszczeniami w obiekcie i przy obiekcie (garaż) Urzędu Skarbowego przy ul. Uczniowskiej 21, 58-306 w Wałbrzychu.

ZAPROSZENIE

do złożenia propozycji cenowej

do zamówienia o wartości nie przekraczającej równowartości 30.000 EURO

zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

(tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1843.)

 

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu zwraca się z prośbą do potencjalnych Wykonawców  o przedstawienie propozycji cenowej zgodnie z niniejszym zaproszeniem.

 

1.      Nazwa zadania:

Zadanie: Przeniesienie 100 szt. kartonów akt, 3 sejfów i szafy pancernej pomiędzy pomieszczeniami w obiekcie i przy obiekcie (garaż) Urzędu Skarbowego przy ul. Uczniowskiej 21, 58-306  w Wałbrzychu.

 

 Opis zamówienia:

 

1)      Załadunek spakowanych w kartony akt z pomieszczeń na III piętrze, przewiezienie wózkiem koszowym  i wypakowanie akt w pomieszczeniach znajdujących  się na VII piętrze.

2)      Zdemontowanie przytwierdzonych do podłogi,  wyniesienie 2 szt. sejfów  z  pomieszczeń na III piętrze, przeniesienie i wstawienie z przytwierdzeniem  do wskazanych pomieszczeń znajdujących się na II piętrze w obiekcie  Urzędu Skarbowego.

3)      Wyniesienie 1 sejfu i szafy pancernej z nadstawką z  pomieszczenia na III piętrze, przeniesienie i wstawienie do garażu znajdującego się przy obiekcie Urzędu Skarbowego.

Do przemieszczania się między piętrami  jest do wykorzystania winda. Wykonawca do realizacji usługi musi zapewnić odpowiedni sprzęt bądź urządzenia ułatwiające sprawne dokonanie przeprowadzki.

Usługa może być realizowana w dni robocze w godz. od 8.00 do 15.00.

2.      Termin realizacji zamówienia:do 19.08.2020r. ( dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą).

3.      Miejsce realizacji :

            Urząd Skarbowy w Wałbrzychu ul. Uczniowska 21, 58-306 w Wałbrzychu.

4.      Kryterium wyboru ofert– Cena brutto wraz ze wszystkimi kosztami.

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto  za wykonanie całości usługi – 100%.

5.      Propozycja ofertowa ma zawierać wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do Zaproszenia oraz dokumenty w nim wskazane.

6.      Termin złożenia propozycji cenowej: propozycję cenową należy przesłać w terminie do dnia: 12.08.2020 r. do godz. 12.00

na adres poczty elektronicznej: ewa.jablonska@mf.gov.pl

7.      Osobą  upoważnioną do kontaktów ze zleceniobiorcami jest:

Ewa Jabłońska, nr tel. 71 365 27 21.

8.      Po dokonaniu wyboru wykonawcy zostanie wystawione pisemne zlecenie na wykonanie usługi

 

Załączniki:

-        Zaproszenie

-        Załącznik nr 1 do Zaproszenia - formularz ofertowy

        -        Załącznik nr 2 do Zaproszenia – wykaz mebli

-        Załącznik nr 3 do Zaproszenia – klauzula informacyjna

-        Zdjęcie sejfu pok. 318

-        Zdjęcie sejfu pok. 313

-        Zdjęcie sejfu pok. 311

-        Zdjęcie szafy pancernej

-        Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 07.08.2020 Data publikacji: 07.08.2020 15:32 Data ostatniej modyfikacji: 09.09.2020 13:43
Autor: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu Osoba publikująca: Magda Szandała Osoba modyfikująca: Magda Szandała
Rejestr zmian