«Powrót

Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu

Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu

Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
o wartości nie przekraczającej równowartości 30.000 EURO, zgodnie z art. 4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. 2019 r. poz. 1843) na Dostawę sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu
 
I. Informacje o Zamawiającym
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 24, 26, 53-333 Wrocław
tel. 71 36 52 403; fax 71 36 52 782
www.dolnoslaskie.kas.gov.pl Osoba do kontaktów: Aleksandra Pietrzak - Świsterska e-mail: aleksandra.pietrzak-swisterska@mf.gov.pl
 
II. Przedmiot zamówienia
  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu.
  2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
    1. Część 1 zamówienia: Zestaw komputerowy (stacja robocza z 2 monitorami) – 2szt;
    2. Część 2 zamówienia: Laptop – 10 szt.,
    3. Część 3 zamówienia: Serwer wraz z oprogramowaniem – 2 szt.
  3. Przedmiot zamówienia musi być w jednolitej konfiguracji w danym rodzaju sprzętu, fabrycznie nowy, nieużywany, nierefabrykowany, nieregenerowany, nienaprawiany, kompletny, sprawny, gotowy do użytku, dopuszczony do obrotu gospodarczego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i dopuszczony do stosowania w Unii Europejskiej.
  4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z 3 części zamówienia. Oferty będą oceniane w każdej części osobno.
  5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do Ogłoszenia – Opis przedmiotu zamówienia/Parametry sprzętu oferowanego przez Wykonawcę.
  6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do Ogłoszenia.
III. Termin realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem dokumentacji dotyczącej przedmiotu zamówienia oraz przedłożeniem Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, w terminie nie później niż do 24 grudnia 2020 r.
 
IV. Opis kryteriów i sposobu oceny ofert
  1. Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
    1. Cena ofertowa brutto (C) - 60%,
    2. Okres gwarancji (G) - 40%.
  2. Wartość punktowa dla ww. kryteriów wyliczona zostanie wg następujących zasad:
    1. Kryterium 1: Cena ofertowa brutto
      C = (Cmin : Cb) x 100 x 60%
      gdzie:
      Cmin - najniższa cena ofertowa,
      Cb - cena ofertowa badanej oferty, 100 - wskaźnik stały, 60% - procentowe znaczenie tego kryterium;
      W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Punkty w tym kryterium będą wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
    2. Kryterium 2: Okres gwarancji
      Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na serwery wynosi 36 miesięcy.
      W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Punkty w kryterium będą przyznawane następująco:
      1. 0 pkt – okres gwarancji – 36 miesięcy
      2. 40 pkt – okres gwarancji – 60 miesięcy
    3. W przypadku nie wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty żadnego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaproponował minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego, tj. 36 miesięcy i oferta Wykonawcy w tym kryterium otrzyma 0 punktów. Oferta Wykonawcy, który wskaże na Formularzu oferty więcej niż jeden okres gwarancji, zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ.
    4. Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania przez obie Strony umowy Protokołu odbioru. 3. Po ocenie ofert na podstawie kryteriów, Zamawiający dokona oceny oferowanego sprzętu przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, pod kątem spełniania minimalnych parametrów określonych przez Zamawiającego.
    5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów (P), tj. P = C + G, spełniająca wymagania określone w Ogłoszeniu o zamówieniu.
    6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający, wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
V. Termin i sposób składania ofert
  1. Wykonawca w terminie do 18.12.2020 r. do godz. 13:00 prześle Zamawiającemu na adres aleksandra.pietrzak-swisterska@mf.gov.pl poniższe dokumenty:
    1. Formularz oferty - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Ogłoszenia,
    2. Parametry sprzętu oferowanego przez Wykonawcę - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Ogłoszenia
    3. Deklarację zgodności CE dla oferowanego Sprzętu komputerowego.
  2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione. W przypadku podpisania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym, do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo.
  3. Oferta złożona po terminie składania ofert będzie podlegać odrzuceniu.
VI. Klauzula informacyjna RODO
  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", Zamawiający informuje, że:
    1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
      Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
      ul. Powstańców Śląskich 24, 26
      53-333 Wrocław
      tel. 71 36 52 403; fax 71 36 52 782
    2. Współadministratorem danych jest Minister Finansów, mający siedzibę w Warszawie (00-916) przy ul. Świętokrzyskiej 12,
    3. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu pod adresem e-mail: iod.wroclaw@mf.gov.pl,
    4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie ustawy Pzp w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
    5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp,
    6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
    7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
    8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
    9. Posiada Pani/Pan:
      1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
      2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
      3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
      4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
    10. Nie przysługuje Pani/Panu:
      1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
      2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
      3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  2. Podstawą prawną przetwarzania przez Zamawiającego danych osobowych pozyskanych od Wykonawcy jest ustawa Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) oraz przepisy wykonawcze.
  3. Składając ofertę Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

Pliki do pobrania