Wydawca treści

«Powrót

Starszy Referent do spraw wierzycielskich w Drugim Dziale Spraw Wierzycielskich w Urzędzie Skarbowym Wrocław-Fabryczna (umowa o pracę na czas zastępstwa)

Starszy Referent do spraw wierzycielskich w Drugim Dziale Spraw Wierzycielskich w Urzędzie Skarbowym Wrocław-Fabryczna (umowa o pracę na czas zastępstwa)

Numer: 85093
Tytuł: Starszy Referent do spraw wierzycielskich w Drugim Dziale Spraw Wierzycielskich w Urzędzie Skarbowym Wrocław-Fabryczna (umowa o pracę na czas zastępstwa)
Data publikacji: 29.09.2021 07:56
Termin składania ofert: 4.10.2021 23:59

Opis

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu

53-333 Wrocław ul. Powstańców Śląskich 24, 26

 

Ogłoszenie nr 85093 / 29.09.2021

 

Starszy Referent

do spraw wierzycielskich w Drugim Dziale Spraw Wierzycielskich w Urzędzie Skarbowym Wrocław-Fabryczna

 

#administracja publiczna  #skarbowość

 

Umowa o pracę na czas zastępstwa

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1

Miejsce pracy: US Wrocław-Fabryczna ul. Ostrowskiego 5

Ważne do: 4 października 2021 r.

Wynagrodzenie: 3629,08 zł brutto

 

CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ

Osoba na tym stanowisku:

  • Podejmuje działania zmierzające do likwidacji zaległości podatkowych w celu doprowadzenia do zaspokojenia wierzytelności
  • Prowadzi sprawy z zakresu udzielania ulg w spłacie zobowiązań podatkowych w celu efektywnego egzekwowania zaległości
  • Wykonuje czynności poprzedzające wszczęcie postępowania egzekucyjnego w celu doprowadzenia do zaspokojenia wierzytelności
  • Inicjuje i bierze udział w postępowaniach wieczystoksięgowych oraz przed sądami w celu realizacji zadań wierzyciela
  • Wydaje zaświadczenia dot. pomocy publicznej oraz ewidencjonuje udzieloną pomoc w systemach informatycznych celem zapewnienia bieżącej informacji o udzielonej pomocy

 

KOGO POSZUKUJEMY

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)       

  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe: powyżej 0,5 roku w pracy biurowej
  • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych
  • Umiejętność redagowania pism
  • Podstawowa znajomość przepisów prawa podatkowego, administracyjnego, upadłościowego
    i restrukturyzacyjnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie wyższe: prawnicze, ekonomiczne, administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe: do 0,5 roku w administracji publicznej

 

CO OFERUJEMY

  • Wynagrodzenie zasadnicze brutto w kwocie 3.629,08 zł (przy mnożniku kwoty bazowej 1,7860) oraz dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat (od 5 do 20% wynagrodzenia)
  • Zatrudnienie na umowę o pracę w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
  • „Trzynaste" wynagrodzenie
  • Nagrody jubileuszowe
  • Pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, karty sportowe, niskooprocentowane pożyczki)
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia grupowego

 

DOSTĘPNOŚĆ

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

 

WARUNKI PRACY

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
  • Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe
  • Budynek biurowy o sześciu kondygnacjach naziemnych
  • Wydzielona ilość miejsc parkingowych przy budynku dla pracowników
  • Na parkingu przy budynku, znajdują się miejsca dla osób niepełnosprawnych
  • Wejście do budynku przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych
  • Tylko na parterze jest toaleta dla osób niepełnosprawnych
  • Dojazd na wszystkie piętra dźwigiem osobowym przystosowanym dla osób niepełnosprawnych
  • Zaplecze socjalne

 

DODATKOWE INFORMACJE

  • Oferty można składać również w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP: ePUAP - > KATALOG SPRAW -> Praca i zatrudnienie -> Nabór pracownika -> Pokaż wszystkie urzędy lub instytucje udostępniające tę usługę -> Wybór urzędu -> wybrać Izbę Administracji Skarbowej we Wrocławiu -> Załatw sprawę
  • Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani (telefonicznie lub e-mailem) o terminie dalszego etapu naboru. Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). W ofercie należy podać: miejsce zamieszkania i dane kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu) oraz numer ogłoszenia.
  • W celu spełnienia wymagań formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczenia z poz. "dokumenty niezbędne". Oświadczenia kandydatów oraz list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Długość i rodzaj wymaganego doświadczenia musi jednoznacznie wynikać z przedstawionych dokumentów. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski przez tłumacza przysięgłego. W przeciwnym razie oferta nie będzie spełniać wymogów formalnych.
  • Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
  • Zachęcamy do zapoznania się z wewnętrzną procedurą naboru w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu, która jest dostępna na stronie internetowej Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu http://www.dolnoslaskie.kas.gov.pl
  • Wzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o pracę w służbie cywilnej dostępne są pod adresem: 

http://www.dolnoslaskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-we-wroclawiu/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen

  • Kandydat wybrany do zatrudnienia na dane stanowisko pracy, przed podjęciem zatrudnienia w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu obowiązany będzie do złożenia oświadczeń wynikających:

- z art. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne,

- z art. 144 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • Rozmowa kwalifikacyjna

 

TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (DOKUMENTY NIEZBĘDNE)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

 

Aplikuj do: 4 października 2021 r.

 

W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ogłoszenie nr 85093" na adres:

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu

53-333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 24, 26

(pocztą lub osobiście: kancelaria – parter, pok. 5)

 

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

71 79-75-115 (sprawy dot. zadań na stanowisku),

71 36-52-759(sprawy organizacyjne i formalne)

lub mailowego na adres: magdalena.szymczak@mf.gov.pl

 

Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.dolnoslaskie.kas.gov.pl/urzad-skarbowy-wroclaw-fabryczna

 

  • Dokumenty należy złożyć do: 4 października 2021 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

 

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

KLAUZULA INFORMACYJNA IZBY ADMINISTRACJI SKARBOWEJ WE WROCŁAWIU DLA KANDYDATÓW DO SŁUŻBY CYWILNEJ

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

1. Administrator danych i kontakt do niego: informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu z siedzibą ul. Powstańców Śl. 24,26, 53-333 Wrocław.

2. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.wroclaw@mf.gov.pl.

3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.

4. Podstawa prawna przetwarzania danych:

Podstawą przetwarzania wymaganych danych są przepisy prawa takie jak: Kodeks pracy, ustawa o służbie cywilnej oraz ustawa o Krajowej Administracji Skarbowej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO i art. 10 RODO), natomiast inne dane będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 

5. Informacja o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa (imię, nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażanie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym zakresie.

Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (np. dotyczące stanu zdrowia), konieczna będzie pisemna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

6. Informacje o odbiorcach danych:

Dane osobowe mogą zostać przekazane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym tj. dostawcom usług i rozwiązań technicznych/organizacyjnych, dostawcom usług IT w zakresie procesu rekrutacji.

Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.

7. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor izby ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

8. Prawa osób, których dane dotyczą:

Mają Państwo prawo do:

a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

b) sprostowania (poprawienia) swoich danych osobowych,

c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 RODO,

d) usunięcia danych osobowych: żądanie realizacji tych praw jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji,

e) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

9. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz nie będą profilowane.