Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    1. Udzielanie informacji oraz wydawanie druków odbywa się na sali obsługi podatnika (parter - sala operacyjna).
    2. Dokumenty wpływające do urzędu są przyjmowane:

    • bezpośrednio od osób składających osobiście dokumenty w urzędzie - przez pracowników sali obsługi podatników (parter - sala operacyjna),
    • od pracownika poczty lub innych podmiotów świadczących usługi poczty kurierskiej, gdy dokumenty zostały nadane za ich pośrednictwem (kancelaria urzędu).

    Przyjęte dokumenty zostają kierowane do właściwych komórek organizacyjnych urzędu.
    3. Interesanci w sprawie skarg i wniosków są przyjmowani przez
    Naczelnika Urzędu lub Zastępcę Naczelnika codziennie w godz. 10.00 - 14.00.

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 10.06.2015 Data publikacji: 16.06.2015 14:06 Data ostatniej modyfikacji: 16.06.2015 14:06
    Autor: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Jeleniej Górze Osoba publikująca: Agnieszka Rzeźnicka-Gniadek Osoba modyfikująca: Agnieszka Rzeźnicka-Gniadek