Jak załatwić sprawę w Urzędzie

    Jak załatwić sprawę w Urzędzie

    Jak załatwić sprawę w Urzędzie

    1. Udzielanie informacji oraz wydawanie druków odbywa się na sali obsługi podatnika (parter - sala operacyjna).
    2. Dokumenty wpływające do urzędu są przyjmowane:
    ·         bezpośrednio od osób składających osobiście dokumenty w urzędzie - przez pracowników sali obsługi podatników (parter - sala operacyjna),
    ·         od pracownika poczty lub innych podmiotów świadczących usługi poczty kurierskiej, gdy dokumenty zostały nadane za ich pośrednictwem - sekretariat Urzędu (I piętro - pok.210).
    Przyjęte dokumenty zostają kierowane do właściwych komórek organizacyjnych urzędu.

    3. W sprawie skarg i wniosków Naczelnik Urzędu Skarbowego w Dzierżoniowie lub zastępujący go Zastępca Naczelnika US
    osoby zainteresowane przyjmuje w środę w godzinach od 13:30 do 15:30.

    Prosimy o wcześniejsze potwierdzenie wizyty.
    Osoby zainteresowane przyjęciem w innych godzinach lub w innym dniu tygodnia również prosimy o wcześniejsze ustalenie dogodnego dla Państwa terminu.

    Kontakt:
    Kancelaria Urzędu Skarbowego w Dzierżoniowie
    tel. 74 832 84 12
    fax 74 831 49 19
    e-mail: us.dzierzoniow@mf.gov.pl

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 30.04.2015 Data publikacji: 30.04.2015 11:57 Data ostatniej modyfikacji: 25.01.2019 10:58
    Autor: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Dzierżoniowie Osoba publikująca: Ewa Musiał Osoba modyfikująca: Agnieszka Rzeźnicka-Gniadek