Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    1. Udzielanie informacji oraz wydawanie druków odbywa się na sali obsługi podatnika.
    2. Dokumenty wpływające do urzędu są przyjmowane:
    • Elektronicznie poprzez platformę ePUAP na adres US :
    • /v3i24yxp0m/skrytka
    • /v3i24yxp0m/SkrytkaESP
    • bezpośrednio od osób składających osobiście dokumenty w Urzędzie - przez pracowników sali obsługi podatników (parter - sala operacyjna),
    • od pracownika poczty lub innych podmiotów świadczących usługi poczty kurierskiej, gdy dokumenty zostały nadane za ich pośrednictwem (kancelaria urzędu).
    Przyjęte dokumenty są kierowane do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu.
    3. Interesanci w sprawie skarg i wniosków są przyjmowani przez
    Naczelnika Urzędu lub Zastępcę Naczelnika w godz. 9.00 - 14.00, a w poniedziałki do 16.30
    W sprawach prowadzonych postępowań zaleca się telefoniczne umówienie spotkania - nr tel. 71/79-50-500
     
    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 10.06.2015 Data publikacji: 16.06.2015 13:52 Data ostatniej modyfikacji: 01.08.2018 11:18
    Autor: Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu Osoba publikująca: Agnieszka Rzeźnicka-Gniadek Osoba modyfikująca: Agnieszka Rzeźnicka-Gniadek