«Powrót

Świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie napraw urządzeń komputerowych i urządzeń biurowych w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu, urzędach skarbowych woj. dolnośląskiego, Dolnośląskim Urzędzie Celno-Skarbowym oraz w Delegaturach Dolnośląskiego Urzędu Celno-Skarbowego.

Świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie napraw urządzeń komputerowych i urządzeń biurowych w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu, urzędach skarbowych woj. dolnośląskiego, Dolnośląskim Urzędzie Celno-Skarbowym oraz w Delegaturach Dolnośląskiego Urzędu Celno-Skarbowego.

Świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie napraw urządzeń komputerowych i urządzeń biurowych w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu, urzędach skarbowych woj. dolnośląskiego, Dolnośląskim Urzędzie Celno-Skarbowym oraz w Delegaturach Dolnośląskiego Urzędu Celno-Skarbowego.

 
ZAPROSZENIE
do złożenia propozycji cenowej do zamówienia o wartości nie przekraczającej równowartości 30.000 EURO zgodnie z art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.)
 
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu zwnaca się z prośbą do potencjalnych
Wykonawców o przedstawienie propozycji cenowej zgodnie z niniejszym zaproszeniem.
 
1.Nazwa zadania: "Świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie:
- naprawy niżej wymienionych urządzeń komputerowych i urządzeń biurowych
eksploatowanych w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu, urzędach skarbowych woj. dolnośląskiego, Dolnośląskim Urzędzie Celno-Skarbowym
oraz w Delegaturach Dolnośląskiego Urzędu Celno-Skarbowego:
-drukarki,
-urządzenia wielofunkcyjne,
-drukarki etykiet,
-komputery PC,
-notebooki,
-skanery.
-kserokopiarki,
-niszczmki,
-faksy".
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części i obejmuje świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie napraw urządzeń komputerowych i biurowych.
Każdy z Wykonawców możne złożyć ofertę na całość lub na każdą część osobno.
3.Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy na okres trzech miesięcy lub do wyczerpania kwoty jaką Zamawiający przewiduje przeznaczyć
na realizację przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowe warunki zamówienia określa załącznik nr 3 - Projekt umowy.
5. Kryterium wyboru:
Koszt jednej roboczogodziny brutto naprawy urządzenia komputerowego
i biurowego - 100%,
6. Propozycja ofertowa ma zawierać:
-wypełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik nr 1,
-odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
7. Termin złożenia propozycji cenowej:
propozycję cenową należy przesłac w terminie do dnia:
13 kwietnia 2018 r. na adres poczty elektronicznej: jolanta.pacholska@ds.mofnet.gov.pl
8. Osobą uprawnioną do kontaktów ze zleceniobiorcą jest: Jolanta Pacholska tel.71 - 36 52 732.
9. Załączniki:
 
bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 09.04.2018 Data publikacji: 09.04.2018 13:44 Data ostatniej modyfikacji: 09.08.2018 11:08
Autor: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu Osoba publikująca: Justyna Staszczak Osoba modyfikująca: Barbara Romanowska
Rejestr zmian