«Powrót

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad zadaniem pn.Remont Sali narad wraz z korytarzem i zapleczem socjalnym w budynku Urzędu Skarbowego w Lubaniu ul. Stara 1

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad zadaniem pn.Remont Sali narad wraz z korytarzem i zapleczem socjalnym w budynku Urzędu Skarbowego w Lubaniu ul. Stara 1

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad zadaniem pn.Remont Sali narad wraz z korytarzem i zapleczem socjalnym w budynku Urzędu Skarbowego w Lubaniu ul. Stara 1

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu zwraca się z prośbą do potencjalnych Wykonawców o przedstawienie propozycji cenowej zgodnie z niniejszym zaproszeniem.

 

1. Nazwa zadania:

„ Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad zadaniem pn.: Remont Sali nard wraz z korytarzem i zapleczem socjalnym w budynku Urzędu Skarbowego  w Lubaniu ul. Stara 1".

 

2.Termin realizacji zamówienia : 4 miesiące od podpisania umowy .

3. Szczegółowe warunki zamówienia określają:

  • załącznik nr 2  - projekt umowy,
  • załącznik nr 3   - wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia
  • załącznik nr 4   - przedmiar (docieplenie poddasza, instalacja elektryczna, roboty instalacyjno wodociągowe )
  • załącznik nr  5 -  dokumentacja projektowo-techniczna,
  • załącznik nr 6  - STWORB

4. Kryterium wyboru:

     najniższa cena brutto za pełnienie nadzoru budowlanego  – 100%.

5. Propozycja ofertowa ma zawierać następujące dokumenty:

- wypełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik nr 1;

- podpisany projekt umowy - załącznik nr 2,

- wypełniony i podpisany wykaz osób- załącznik nr 3 .

6. Termin złożenia propozycji cenowej:

     Propozycję cenową należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej  na adres:

     Krystyna.Siuda@ds.mofnet.gov.plw terminie do dnia:  14.05. 2018r. do godziny: 10:00.

7. Osobą uprawnioną do kontaktów ze zleceniobiorcami jest: 

     Krystyna Skup, tel. 75-64-73-571 ; 510 052 135 .

  

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 13.04.2018 Data publikacji: 13.04.2018 15:12 Data ostatniej modyfikacji: 21.06.2018 14:37
Autor: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu Osoba publikująca: Krystyna Skup Osoba modyfikująca: Krystyna Skup
Rejestr zmian